Audi A8 nebo BMW 5

Od: Datum: 17.08.16 18:38 odpovědí: 9 změna: 18.08.16 15:11

Dobrý den , ptám se na auta Audi a8 rv 2005 nebo BMW 520 rv 2004-2007. jelikož se v autech nějak moc nevyznám . Chci se zeptat za prve , které auto je lepší . Nebo spíš levnější na opravy , auto kupuji do 200,000 ,- . Jelikož začínají zhruba na 120 tisících , myslím si že bych mohl pořídit nějaký lepší kus který se mi hned po pár kilometrech nerozsype . Ale o to nejde , potřeboval bych vědět které z uvedených aut je levnější na provoz , které je levnější na opravy . Tuším že A8 , ale je to nějaký extrém? Poprosíl bych třeba o příklad BMW - výměna oleje 2000,- Audi 4000,- . Děkuji za rady !


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: isakson
Datum: 17.08.16 20:06
Ani jedno z těchto dvou aut nevlastním a už je to dlouho, co jsem měl Audi A6... Každopádně A8 není konkurentem 5 od BMW. Pro Audi A8 je konkurent BMW 7 a pro BMW 5 je tím konkurentem Audi A6... Abychom si rozuměli, tak jste si vybral dvě auta ze dvou různých tříd/kategorií...
Ohodnoceno: 2x
 
Od: xlukex
Datum: 17.08.16 20:08

Jistě, ze dvou různých tříd , ale já se ptám jaký cennový rozdíl , ne pořizovací , ale cennově rozdílný na opravách .

Datum: 17.08.16 20:33
Nevim presne kolik co stoji ale jelikoz A8 je nejvyssi trida a BMW 5 je stredni tudiz levneji vychazi BMW.
S tim BMW se kouknete spise nez na 520 tak na 530
Ohodnoceno: 0x
 
Od: isakson
Datum: 18.08.16 00:27
Souhlasím... protože A8 je z nejvyšší třídy, tak vždy vyjde dráž než auto z nižší třídy...
Ať to bude pořizovací cena, spotřeba, náhradní díly nebo pojištění. Pokud vybíráte pouze z těchto dvou a jde vám o celkovou cenu, tak berte BMW 5. Zkuste zamířit na různé fóra, kde vám řeknou o (ne)spolehlivosti spoustu a určitě lze nalézt i nějaké recenze včetně videa.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 18.08.16 15:11
avatar
Rovnou doplním že cena páru kotoučů a destiček stojí cca 11 tis, prdle těsnění pod hlavou 18 tis, odchází vestavěné autorádio za tuším 30-40tis, naštěstí opraveno velmi pokoutne za 5 tis. Jen samotné gumy na léto v 18" někdo špatně rozdycha. olej v převodovce plus výměna jednotky přijímací signál klíče k odemknuti 15tis, oba termostaty, odlucovac a nějaké prkotiny 8tis. Zhavici svíčky 6tis, baterie 2.5tis (fakt velká), brzdové destičky pár cca 4tis. U mě to vychází cca 30tis/rok bez phm a je to v podstatě bez prusvihove auto...
Ohodnoceno: 0x
 
Od: xyz
Datum: 18.08.16 09:21

Ve Vašem případě skutečně platí pořekadlo, že jestli nemáte na banány, nekupujte si opici...

Obě auta jsou prošpikovaná elektronikou a všelijakými systémy a jejich porucha a následná oprava bude nákladná a nezvládne to každý levný garážista. Obě auta Vám budou sloužit dobře, ale do první větší poruchy. To v tom pak finančně zahučíte. Zkuste se např. poptat jen na cenu předních kotoučů a destiček na oba vozy, to je takový slušný spotřebák, který se mění...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 18.08.16 11:41

Tak tohle už jsou auta odložená nejen prvním majitelem kvůli nájezdu, ale i druhým a třetím kvůli rostoucím nákladům na údržbu. Má to nalítáno 300-500tis, je to plné elektroniky a neporadí si s tím každý garážista.

Když to bude stát 150, tak si připravte dalších 100, které do toho postupně nasypete. Při koupi ojetého auta se doporučuje udělat rozvody. Tyhle auta by už měla mít místo řemenů řetězy, ale i ty se časem vytahají, chrastí a občas i prasknou (pak je motor zralý na generálku). http://auto.idnes.cz/praskly-…spx?c=A070731_144953_pneu_fdv

Třeba přední destičky na BMW stojí 2-4tis, přední světlomet od 8tis, rozvodová sada 5tis, tlumič 5tis, ... Na A8 destičky 2-4tis, přední světlomet od 12tis, rozvodová sada 10tis, (vše neoriginální z druhovýroby a bez práce). Mrkněte na

http://autokelly.cz/Catalog/o…39850140;150706;157429;160545

Za ty prachy bych šel radši do nějaké nižší střední třídy, které budou v lepším stavu a i náklady na údržbu budou 1/4. Podívejte se třeba ještě na ceny pneumatik nebo povinného ručení. Je rozdíl za 6tis obout celé auto nebo jedno kolo.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 18.08.16 12:46

Trochu tady strašíte. Díly jsou za ceny podstatně nižší. Koupit bawo jako neznalý a nemít známé od té značky je trochu..., no nerozumné. Autorizovaný servis a podobné hrůzy. Navíc je to jen dvoulitr, ať smraďoch nebo benzín, s tím se moc slávy neudělá.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 18.08.16 14:50

To jsou koncové ceny neoriginálních nových dílů. Samozřejmě se asi dá sehnat levněji nějaká čorka nebo použité díly z vrakáče. Na levnější nové díly potřebuje nějakého dobrého kámoše, který se s ním podělí o 20-50% slevu pro autoservisy.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.