Nejste přihlášen/a.
Motor 125kw je problematický, má na každý válec samotnou startovací cívku a když jedna odejde, nedokážete nastartovat. A odcházejí celkem často. Pokud chcete "dvoulitr," tak jedině bez DPF. Poznáte jednoduše - nemá výfuk směrem dolů, ale má ho rovně. Všimněte si, že jich je strašně málo, protože jejich majitelé dobře vědí, že není radno se jich zbavovat. Takže 103kw a výfuky rovně! Hodně štěstí!
Ten Passat měl 3 dieselové motory o výkonu 103 kW a dva dieselové motory o výkonu 125 kW. Obecně vzato, v té době si koncern sáhl na samotné motorové dno a mezi těmi motory se těžko něco doporučuje. Určitě bych se vyhnul motoru BMR se 125 kW, to je vyloženě kasička. Nejmenším zlem je BMP se 103 kW, některé kusy ale mají vybouraný filtr pevných částic a zpřísněnými emisemi nemusí projít. K dieselům se automat nedával, bylo možné je kombinovat s robotizovanou převodovkou DSG, přičemž ta taky nemá dobrou pověst. Abych jen nekritizoval ... prostornost, jízdní vlastnosti, komfort, to je na vysoké úrovni, ve vyšších výbavách se interiér dá označit jako prémiový.
Ano, má dvě spojky. Ale to nic nemění na tom, že v principu to je robotizovaná manuální převodovka. Základem konstrukce je tříhřídelová manuální převodovka od VW, licenci na systém dvou spojek a ovládací mechatroniku (robota) dodal Borg Warner. Je ale pravdou, že většina veřejnosti a vlastně už i koncern VW to označují jako "automat".
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.