Nejste přihlášen/a.
Zdravím
Nedávno jsem si pořídil trojkového Golfa s motorem 1.8 ABS 66KW. Už od počátku jej trápí nemilá závada a to sice že na volnoběh s motor třese, běží nepravidelně, vibruje celé auto. Závada se projevuje na čtvrtém válci přičemž kabely zapalování a svíčky jsou měněny za zcela nové. Pokud se přidá plyn motor běží bez problémů a není znát žádný vliv na výkon. Co se týče stavu motoru tak vůz má najeto něco okolo 260 tisíc a i přes tak vysoký nájezd si nevezme ani kapku oleje, i po delších cestách se stav oleje nezmění. Se závadou jsem se smířil ale dnes při rutinní kontrole auta(Výměna vzduchového filtru) jsem si všiml že pokud se zahýbe s hadičkou která vede od sání k posilovači, i při vypnutém motoru je slyšet jakoby odtud ucházel vzduch. Hadička sama o sobě děravá není, to už jsem prověřil ale tam kde ústí do posilovače se hýbe a právě odtud vychází onen syčivý zvuk. Navíc se mi zdá že auto brzdí tak nějak vláčně, pokud se tedy nešlápne na pedál velkou silou. Motor jsem nastartovaný neměl, vyzkouším ale zajímá mne zda by nemohla mít tato netěsnost vliv na onu závadu volnoběhu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.