Felicie- volnoběžné otáčky

Od: Datum: 09.08.16 18:52 odpovědí: 8 změna: 11.08.16 10:18

Zdravím, mám problém s felicii 1.3 50kW rv. 98.

Studené starty jsou v pořádku, jede jako drak, ale stačí jen auto zahřát (70-90°C) jízdou pak motor vypnout a po 15 ti minutách nastává problém, neuvěřitelně těžko jde nastartovat trvá to skoro 10 -20 s, a další symptom je ten že otáčky jsou kolem 200 ot/min. motor se strašně moc třese a chová se jako nastartovaný zetor 25, poslední věc je ta že z výfuku je cítit enormní množství benzínových výparů, po sešlápnutí plynového pedálu a "protočení motoru" se otáčky ustálí na 800 ot/min a chová se to jako by se nic nedělo. V nedávné době se měnily tyto věci za originál nové : čidlo teploty, lambda sonda, čidlo klepání, snímač otáček, váha vzduchu, vzduchový filtr, zapalovací lišta a svíčky(champion) - vag nic nehlásí, dokonce je spokojen když motor jede na velmi nízké otáčky, klapka je čištěná (pravidelně 1x ročně speciálním přípravkem na škrtící klapky), tlak paliva je v pořádku čerpadlo dává přes 5,5 atm, tlaky ve válcích jsou dobré až na jeden který má trochu nižší hodnotu 0,5baru, a vstřikovače jsou také dobré, nekapou, mají stejnou omickou hodnotu a na zkušebně fungovaly jak hodinky, už nevím co tomu autu chybí zkuste prosím poradit díky


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 09.08.16 19:07
avatar

Némáš někde netěsnost výfukového potrubí? ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: da
Datum: 09.08.16 19:14

netěsnost výfukového potrubí? Jak to s tím souvisí?

Od: vernon
Datum: 09.08.16 21:09
Celkem hodně. Při netěsném výfuku mezi sběrným potrubím a katem, je špatně vyhodnocován lambda poměr.
Ohodnoceno: 2x
 
Od: da
Datum: 09.08.16 21:38

Dík, ono může to být pravda protože když odpojím regulátor tlaku paliva (takový ten černý klobouček umístěný na rozdělovači paliva pro vstřiky) tak se motor srovná a jede normálně, jinak jak mohu zkusit těsnost potrubí? to utěsním nějak výfuk a uvidím nebo prostě celý výfuk sundat a přetěsnit novými těsněními?

Od: fik
Datum: 09.08.16 22:01

Tak to asi bude špatný ten regulátor ne? nebo hadička k němu. Nehledej problémy kde nejsou,lambda je před spojem s katalyzátorem,takže plyny přes ní jdou pořád stejně i kdyby byl katalyzátor odpojený úplně. Prvně zkus novou hadičku na ten regulátor,pořádně profouknout tu trubičku co jde od sacího potrubí a uvidíš,kdyby ne tak nový regulátor

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fik
Datum: 09.08.16 22:02

Z jakýho důvodu? lambda je před tím spojem,takže bude vyhodnocovat pořád stejně i kdyby tam byla netěsnost

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.08.16 20:03
avatar
Až to zas nepude skus odpojit čidlo teploty a poté skus start
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.08.16 10:18

Možno je to známy problém s voľnobehom u felícii. Tu je riešenie: http://www.motordiag.cz/msm.Program ide na originálnych kabeloch Motordiag a Autocomsoft,čiže od Vag diagnostiky.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.