Špatné studené starty Golf IV 2.3

Od: Datum: 01.08.16 12:17 odpovědí: 6 změna: 03.11.16 15:46

Ahoj,
už od prvního dne, kdy jsem si koupil svojí V5, řeším problém se studenými starty. Pročetl jsem už mnoho diskuzí a udělal spoustu věcí, ale chyba tam stále je. Prosím o radu, jestli vás někoho napadá, co bych ještě mohl zkusit. Děkuji
Motor: 2.3 V5 110 kw, rok 2000, VW Golf IV
Projevy závady: Při studeném startu (když auto celou noc stojí), mi po nastartování občas hnedka chcípne, případně chytne, ale než se ohřeje, tak se auto za jízdy cuká a nedostanu se nad 2.500 otáček a rychlost 50 km/h. Po asi 1-2 minutách se motor ohřeje a jede v pohodě. Domnívám se, že jde o chudou směs (občas je i slyšet střílení do sání). Motor točí už po startu na volnoběh 800. Ale když je venkovní teplota vyšší (tak 25 °C), motor chytne bez problému a první 2 minuty správně točí 1100.
Co bylo již v motoru vyměněno: Čidlo teploty vody, váha vzduchu, cívka, svíčky, kabely, snímač otáček na klice, lamba sonda, baterka, všechny filtry. A dále vyčištěna škrtící klapka z obou stran a provedeno základní nastavení. Použit odstraňovač vody z nádrže.
Co potlačuje projevy závady: Když ve chvíli kdy se auto cuká vypnu motor a hned nastartuju, je to asi o 90 % lepší. Dále když natankuji Vervu, tak je to také lepší.
Pokud vás někoho napadá čím by to mohlo být, nebo jste se s tím setkal, dejte mi prosím vědět. Díky Honza


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 01.08.16 13:05

Najideálnejšie je ho dať na diagnostiku.Kopec vecí pomeneno a bez výsledku.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: comanch
Datum: 01.08.16 13:27

Na diagnostice to pochopitelně bylo. Hlásilo to jen tu váhu vzduchu, kterou jsem vyměnil.

Od: honzagolf
Datum: 02.11.16 04:07
Mam stejny problem pohnulo se ti to k nejakemu zlepseni?diky
Ohodnoceno: 0x
 
Od: comanch
Datum: 02.11.16 10:08

Bohužel ne. Vyměnil jsem v autě všechno co šlo. Zřejmě to bude někde v elektrice, a měnit dráty v celém autě za to nestojí. Obzvlášť když se pak ukáže, že to tím nebylo :D Ale pomáhá lít do auta palivo s více oktany. Konkrétně jsem dospěl k benzínu Verva, který tento problém alespoň výrazně tlumí.

Od: vanad1
Datum: 03.11.16 12:46

Zkuste vylučovací metodu. Začněte snímačem teploty motoru. Odpojte konektor a zkuste.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: comanch
Datum: 03.11.16 15:46

Tento snímač jsem koupil rovnou nový a také nepomohlo. Nicméně může se stát, že i ten nový je vadný. Zkusím ho tedy odpojit. Děkuji

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.