Nejste přihlášen/a.
Mam citroe v naftě a když stojí přes noc v zimě (pod nulou) tak nestartuje ale nestartuje tím způsobem že když otočím klíček tak se nic nestane ani motor se neprotočí nic není slyšet totalně nic nevím co by to mohlo být? Ale když není pod nulou tak startuje normálně prý možná žhavící svíčky ale to nevím teda :P
Jinak abych nezapoměl tak baterka je nově koupena takže jenom meně kvalitní baterka?
jaký startovací impuls, kolik Ah má a jaký přesně máte motor? - Soused měl skutečně na dvoulitra TDi nějakou 55Ah místo 72 Ah a startovací proud místo 680 snad 420 ... to se pak nemohl divit, že to měl každou chvilku vybitý...
Žhavící svíčky nemají s protáčením motoru moc společného, jen uberou část proudu. To ale stačí počkat asi 5 sec, než časový spínač odpojí napájení žhavičů a motor má celou kapacitu k nastartování. U dobrého motoru to stačí na snadné nastartování, protože tepelná setrvačnost rozžhavených svíček je několik sekund. Když ale nesepne startér, což asi popisujete, může to být od špatné kostry až nevím kam. Postupuje se tedy od očištění všech kontaktů, přes kostru od akumulátoru na karoserii až ke spínací skříňce. Už jsem viděl poškozený mikrospínač v zapalovací skříňce, který způsoboval občasné nesepnutí cívky startéru. To se zkusí připojením plusového vodiče z akumulátoru na přípojný kontakt na cívce. Když při každém přiložení startér sepne a klíčkem ne, je to skříňka.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.