V zimě nestartuje auto

Od: Datum: 30.07.16 00:28 odpovědí: 6 změna: 31.07.16 09:52

Mam citroe v naftě a když stojí přes noc v zimě (pod nulou) tak nestartuje ale nestartuje tím způsobem že když otočím klíček tak se nic nestane ani motor se neprotočí nic není slyšet totalně nic nevím co by to mohlo být? Ale když není pod nulou tak startuje normálně :) prý možná žhavící svíčky ale to nevím teda :P


doplněno 30.07.16 03:06:

Jinak abych nezapoměl tak baterka je nově koupena takže jenom meně kvalitní baterka?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: jmlc®
Datum: 30.07.16 01:31
avatar

Zajímavé - řešit zimní starty v létě... - vyměňte akumulátor za nový, kvalitní.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.07.16 03:05

Zajímavý je stava se to dlouho přes tepla jsem to moc neřešil ale zima se bliží a tak pomalu začínam řešit taketo věci :)

Od: drunk
Datum: 30.07.16 01:54

Já bych to spíš viděl na baterku

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jmlc®
Datum: 30.07.16 03:25
avatar

jaký startovací impuls, kolik Ah má a jaký přesně máte motor? - Soused měl skutečně na dvoulitra TDi nějakou 55Ah místo 72 Ah a startovací proud místo 680 snad 420 ... to se pak nemohl divit, že to měl každou chvilku vybitý...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mynameis
Datum: 30.07.16 18:30

Žhavící svíčky to nebudou, to by to startovalo, ale nechtělo chytnout.

O baterce taky pochybuji.

Mrknul bych se na startér. Možná blbost,ale nemůže být voda v cívce, která po zmrznutí znehybní jádro?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vanad1
Datum: 31.07.16 09:52

Žhavící svíčky nemají s protáčením motoru moc společného, jen uberou část proudu. To ale stačí počkat asi 5 sec, než časový spínač odpojí napájení žhavičů a motor má celou kapacitu k nastartování. U dobrého motoru to stačí na snadné nastartování, protože tepelná setrvačnost rozžhavených svíček je několik sekund. Když ale nesepne startér, což asi popisujete, může to být od špatné kostry až nevím kam. Postupuje se tedy od očištění všech kontaktů, přes kostru od akumulátoru na karoserii až ke spínací skříňce. Už jsem viděl poškozený mikrospínač v zapalovací skříňce, který způsoboval občasné nesepnutí cívky startéru. To se zkusí připojením plusového vodiče z akumulátoru na přípojný kontakt na cívce. Když při každém přiložení startér sepne a klíčkem ne, je to skříňka.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.