Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Octavia 1,6 55kw

Od: karol11 odpovědí: 8 změna:

Ahoj potrebujem fakt poradit..

mam octu 1,6 55 kw 1998 rok benzin.. Nedavno sa mi stalo po prvykrat , ze starter len tocil a tocil a auto chytilo asi na druhykrat.. Robi to hlavne pri prvych startoch.. Potom uz je klud.. potom ide na brnk.. Zase ked dlhsie stoji, tak to iste.. Menil som sviecky asi 3 roky do zadu bola menena inducka pretoze stara odisla..

toto su chyby co mi ukazal vag:

Adresa 01: Motor Labely: Chyba přesměrování
Řídící jednotka: 032 906 014 E
Díl: MARELLI 1AVM 2177
VCID: 0E17AA0B60C7

3 závad nalezeno.
01249 - vstrikovaci ventil 1 (N30)
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická
00609 - vystup zapalovani 1
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická
01247 - magneticky ventil 1 pro zasobnik aktivniho uhli (N80)
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická
Readiness: N/A

Po ich vymazani sa v ten den neobjavili.. Na druhy den pri rannom starte sa objavila:

01249 - vstrikovaci ventil 1 (N30)
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická

a zase den nato aj tato:

00609 - vystup zapalovani 1
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická

00609 - vystup zapalovani 1
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická

Viete mi poradit co mam hladat? Niekde citam, ze starter, inducka a pod a to su celkom drahe veci len tak na skusanie. Mohol by to robit palivovy filter? Ten filter bol meneny asi 4 roky do zadu a najazdene nanom asi 25 000 km.. Skusal som dnes na VAG akcne cleny a klapka bzucala a bolo pocut ako chodi, rele cerpadla vzopinalo a bolo pocut aj cerpadlo, akurat magneticky ventil N80 na uhlikovom filtre pocut nebolo.. Ked som nastartoval, tak bolo pocut ako cvaka ale pri skusani clena nie.. Vymzal som vsetky chyby a skusil akcne cleny a potom sa uz viac nezobrazilo.. Skoda, ze mi ponukne iba tieto tri celny na odskusanie.. Dovie ci nebude vadny aj ten ventil vstrekovania..

Dakujem

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

drdrrr
hodnocení

0x
Ukazuje za tepla i za studena cidlo teploty chladici kapaliny stejné hodnoty jako jsou v realu? Mam na mysli pri provozni teplote napr 90 na budiku a 90 na giagnostice. V klidu za studena napr 25 stupnu a to same na diagnostice. Pokud bude velky rozdil tak vymenit cidlo, a nejlepe origo a ne cinskou m##ku.
karol11
hodnocení

Tak vcera ked som mal auto nastartovane mi vag ukazoval 96°C a na budikoch mohlo byt 90°C. AZ som to teda pozeral spravne.. DAl som meracie hodnoty v casti motora tam myslim v 01 skupine mi ukazalo otacky a vedla toho bola teplota °C tak tam bolo 96°C . Pri studenom motore som to neskusal.. A to aktivne uhlie co tam tam nachadza je v kazdom aute alebo to mali len tieto starsie vozi?

 

tycoon*
hodnocení

0x

Myslím si, že už jste tady jednou ptal na to samé. Proto odpovím to samé: nezaobíral bych se sporadickými chybami, ale v prvé řadě bych začal benzínem. Říkal jste, že auto najezdí málo, takže benzín se v nádrži kazí a může znečišťovat vstřikovače, sací potrubí atd. Já mám auto na LPG, taky jsem začal mít problémy se startováním za tepla (zastudena to startovalo dobře), začal jsem dávat do benzínu aditivum, které brání zkažení a má čistící účinky a zlepšilo se to. Tankujte spíše menší množství benzínu, ať v nádrži neleží dlouho.

karol11

Ano tycoon len ta sporadicka sa po vymazani zobrazi znova pri dalsom dni ked startujem.. a skusil som aj tankovat a vyturoval to cez 6000 ota ok ale nelepsi sa to..skusim to aditivum mam take cervene na cistenie palivovej sustavy to staci?


doplněno 28.07.16 22:31:

Este doplnim ze teraz sa chystam auto uzivat viac a nechcem aby ma to volakde nechalo inak by ma tie chyby netrapili.. len potrebujem chodit do prace..a svoje idem dat lakovat preto sa toho obavam.. keby napriklad to robi inducka alebo vstrekovaci ventil a odide uplne tak sa s autom nepohnem. Preto sa snazim to vyriesit aby som mohol tomu autu verit a svoje si dat spravit.. zaujimave ze pise problem iba na jednom vstreku a VIS pise o tejto chybe ako o vadnom strekovaci.. ale skusim tam dat ten cistic a behat natom snad ma to nenecha nikde.. tu flasku nemam celu mozem tam dat od oka tak primerane? Sa mi zda ze cela flaska ide na plnu nadrz a keby som dal n stvrt nadrze stvrt toho aditiva?

 

hodnocení

0x
avatar dabel

co takhle vlhkost ve víku rozdělovače

dal bych nový víko i palec rozdělovače

karol11

No tam asi nieco bude natom preroze som ten palec aj 2x do roka cistil co bol zaoxidovany az zeleny..aj ma to napadlo ale som si hovoril ze ked diagnostika ukazala vstrekovaci ventil tak nebude zapalovanim ale nieco s davkamy benzinu.. on vlastne dokaze ten vag vyhodnotit priklad ze valec jedna nespalene palivo a vyhodi chybu vstrek. Ventilu?

vag neumí vyhodnotit u feldy vysoký napětí a pálení ve válci tak to může svést na cokoliv

karol11

Jasne rozumiem..a moze mat na svedomi takejto veci aj palivovy filter? Alebo vadny samotny ten ventil? Zacnem u toho rozdelovaca ak som ten palec v minolosti mal zaoxidovany tak moze byt zrejme ze to viko netesni a dostava sa tam vlhkost ako pisete ze? Ja uz som cistil aj klapku som myslel ze sa zasekava pri dlhsiom stati aj lambda sonda ma napadla ale otacky su ok a spotreba tiez.. celkovo auto slape dobre plynule nesklbe..a otacky volnobehu su ok.. mozem sa spytat este aktivne uhlie ma kazde benzinove auto? Ked som skusal hladat na nete tak mi naslo len na vw skoda audi a citroen a renault..co tak opel alebo bmw? Maju tiez nieco take? Alebo tamnje egr miesto toho?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]