Nejste přihlášen/a.
Zdravím všechny,
Mám problém s Babettou 210. Koupil jsem si Babettu, seřídil a jezdil. Teď tak půl roku stála, tak jsem ji vyčistil, že budu jezdit dopráce, nastartoval, projel a když jsem ji u baráku "chcípnul" už jsem ji nenastartoval, resp. jen na chvíli a nebo jen na volnoběh.
Prostě jede jen na volnoběh, po přidání plynu hodně kouří = bohatá směs, ale nejede a nejde do otáček. Nebo chytne jen na 10 vteřin a pak chcípne. Už jsem měnil a měřil skoro všechno.
Začal jsem nádrží - vyčištěná i palivový kohout i vedení i karburátor jako ze škatulky.
Dál jsem čistil sání - vše OK
Pak jsem dal i nové pístní kroužky - komprese je dobrá - navíc jsem na ní normálně jel...
Pak jsem zkoumal elektřinu. Cívky mají odpovídající odpor, zapalování je nové, svíčka má tak 500km, zapalovací cívka je podle měření taktéž v normě - jiskru hází.
Výfuk jsem čistil a to dost důkladně.
Benzín jsem skoušel měnit
Dokážete prosím poradit, co bych měl ještě udělat? Já už fak nevím, vyměnil jsem skoro všechno a hlavně, ta pitomá Babetta normálně nastartovala a jela! Pak jsem píchnul, tak jsem zalepil duši a od té doby už nejede! Maximálně na volnoběh a nebo vůbec.
No s tím předstihem si dovolím nesouhlasit. Babeta má tranzitorové bezkontaktní zapalování a pokud s tím nerýpal, tak se ani nehne. To nejsou kladívka u pincka.
Sám jsem se vždy i přes štelování dostal zpět do místa jaké bylo nastavení z fabriky.
Nevím co by se na bezkontaktu opotřebovávalo.
V tomto snímači bývá problém. Stačí aby se Babeta párkrát přehřála a poruší se izolace u snímače, pak nefunguje jak má. Opravovali jsme Babety sice před 30ti lety ale ještě si to z práce pamatuji.
Díky za všechny reakce!
To čidlo jsem neměřil, ani nezkoušel. Dobrý tip, díky za něj.
Gufera a ložiska jsem neměnil, ale když to jelo a pak prostě při dalším startu nic... Ale taktéž vyzkousím, nic víc už tam na výměnu nemám. (Protože všecko ostatní už jsem měnil, včetně spojek a volnoběžky)
Bohatost směsy byla ok. Jak říkám, babetta jela a jezdila i před tím. Umřela z ničeho nic. A sitič, karbec i nádrž+sítko a tohle včechno jsem čistil a seštěloval...
Předstih sem nešteloval a i kdyby, chytne v jakékoli poloze - ten má sice vliv na ten výkon i to jestli jde do otáček, ale když mi fungovala, jela v jakékoli poloze snímače = při jakémkoli předstihu.
Co si ještě vybavuji, tak když pršelo, netrvalo dlouho a babetta přestala jet uplně. Už sem ji nenastartoval, až zase uschla. Skoro by to navádělo k tomu snímači otáček tj. snímací/impulsní cívce. I ta náhlá smrt, mohla se přehřát a to tu cívku dodělalo, pokud už byla načatá.
Ještě jednou díky moc! Fakt mi to pomohlo.
Ještě chci podotknout, že v tom dešti začala cukat a někdy jela jakoby na 40% výkonu, pod plným plynem a nebo zdechla uplně. To by opravdu mohla být porušená izolace té impulsní cívky. Na tu jsem jako jedinou úplně zapoměl. Dokonce ani v návodu jsem o ní nenašel zmíňku.
Ted úplně nechápu otázku... Přes co by měla jezdit? Nebo to mělo být: přes to nejede?
Pokud jde o překlep, pak odpovídám "ano, přes to všechno co jsem vyměnil, vyčistil a seřidil nejede"
Poslední šanci dávám té impulsní cívce. Hledal jsem o tom i jinde a bylo tam dost podobných popisů mého problému.
Aha . Na to kašlu, nejsem v hodině češtiny. Potřebuji poradit ohledně poruchy na babettě, ne ohledně mojí mizerné češtiny.
Ale i tak dík, budu si to pamatovat pro příště.
co komprese? změřit
pak shodit hlavu a podívat na píst , shopdit válec a podívat na kroužky
jednou mi nějaký závistivý zmrd vhodil do nádrže jawetty 2 kostky cukru a dělalo to to samé, ale až po několůik,a dnech, než se cukr částečně rpzpúusitil a připekl mi jeden kropužek k pístu...staropvalo ,nestaretovlao, jelo, nejelo
karburátor doporučuji vyhodit a nahradit značkou dellorto
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.