Babetta 210 všechno OK, přes to nejede!

Od: Datum: 25.07.16 15:58 odpovědí: 14 změna: 27.07.16 14:09

Zdravím všechny,

Mám problém s Babettou 210. Koupil jsem si Babettu, seřídil a jezdil. Teď tak půl roku stála, tak jsem ji vyčistil, že budu jezdit dopráce, nastartoval, projel a když jsem ji u baráku "chcípnul" už jsem ji nenastartoval, resp. jen na chvíli a nebo jen na volnoběh.

Prostě jede jen na volnoběh, po přidání plynu hodně kouří = bohatá směs, ale nejede a nejde do otáček. Nebo chytne jen na 10 vteřin a pak chcípne. Už jsem měnil a měřil skoro všechno.

Začal jsem nádrží - vyčištěná i palivový kohout i vedení i karburátor jako ze škatulky.

Dál jsem čistil sání - vše OK

Pak jsem dal i nové pístní kroužky - komprese je dobrá - navíc jsem na ní normálně jel...

Pak jsem zkoumal elektřinu. Cívky mají odpovídající odpor, zapalování je nové, svíčka má tak 500km, zapalovací cívka je podle měření taktéž v normě - jiskru hází.

Výfuk jsem čistil a to dost důkladně.

Benzín jsem skoušel měnit

Dokážete prosím poradit, co bych měl ještě udělat? Já už fak nevím, vyměnil jsem skoro všechno a hlavně, ta pitomá Babetta normálně nastartovala a jela! Pak jsem píchnul, tak jsem zalepil duši a od té doby už nejede! Maximálně na volnoběh a nebo vůbec.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 25.07.16 16:12
avatar

Simerinky (+ložiska) v karteru?


Ohodnoceno: 0x
 
Od: veronica
Datum: 25.07.16 16:45

Vylučovací metoda napovídá, že to bude předstih - velký nebo záporný.:)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 25.07.16 17:04
avatar

No s tím předstihem si dovolím nesouhlasit. Babeta má tranzitorové bezkontaktní zapalování a pokud s tím nerýpal, tak se ani nehne. To nejsou kladívka u pincka.

Sám jsem se vždy i přes štelování dostal zpět do místa jaké bylo nastavení z fabriky.

Nevím co by se na bezkontaktu opotřebovávalo. *jasne*


doplněno 25.07.16 17:20:

V tomto snímači bývá problém. Stačí aby se Babeta párkrát přehřála a poruší se izolace u snímače, pak nefunguje jak má. Opravovali jsme Babety sice před 30ti lety ale ještě si to z práce pamatuji.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 25.07.16 17:14
avatar

Ahoj,ta tvá babetta 210 se prostě uchlastává.Jáko první vyměn zapalovací svíčku a nastav odtrh svíčky na 0.4-0.5mm.Jaky poměr dáváte oleje do benzínu a jaký olej používáte?Chce to prostě porádně vyštelovat karurátor (směs) podle manuálu.Doufám že nejezdíte na sytič? ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 25.07.16 17:22
avatar

Sytič vyskakuje sám.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 25.07.16 18:48

Tak už len gufera na kľuke alebo či sa nezasekáva sitič.Čistili ste aj sitko v nádrži na kohúte?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pomsta210
Datum: 25.07.16 19:41

Díky za všechny reakce!

To čidlo jsem neměřil, ani nezkoušel. Dobrý tip, díky za něj.

Gufera a ložiska jsem neměnil, ale když to jelo a pak prostě při dalším startu nic... Ale taktéž vyzkousím, nic víc už tam na výměnu nemám. (Protože všecko ostatní už jsem měnil, včetně spojek a volnoběžky)

Bohatost směsy byla ok. Jak říkám, babetta jela a jezdila i před tím. Umřela z ničeho nic. A sitič, karbec i nádrž+sítko a tohle včechno jsem čistil a seštěloval...

Předstih sem nešteloval a i kdyby, chytne v jakékoli poloze - ten má sice vliv na ten výkon i to jestli jde do otáček, ale když mi fungovala, jela v jakékoli poloze snímače = při jakémkoli předstihu.

Co si ještě vybavuji, tak když pršelo, netrvalo dlouho a babetta přestala jet uplně. Už sem ji nenastartoval, až zase uschla. Skoro by to navádělo k tomu snímači otáček tj. snímací/impulsní cívce. I ta náhlá smrt, mohla se přehřát a to tu cívku dodělalo, pokud už byla načatá.

Ještě jednou díky moc! Fakt mi to pomohlo.


doplněno 25.07.16 19:46:

Ještě chci podotknout, že v tom dešti začala cukat a někdy jela jakoby na 40% výkonu, pod plným plynem a nebo zdechla uplně. To by opravdu mohla být porušená izolace té impulsní cívky. Na tu jsem jako jedinou úplně zapoměl. Dokonce ani v návodu jsem o ní nenašel zmíňku.

Od: faqu
Datum: 25.07.16 21:55

A přes co nejede?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pomsta210
Datum: 26.07.16 15:21

Ted úplně nechápu otázku... Přes co by měla jezdit? Nebo to mělo být: přes to nejede?

Pokud jde o překlep, pak odpovídám "ano, přes to všechno co jsem vyměnil, vyčistil a seřidil nejede"

Poslední šanci dávám té impulsní cívce. Hledal jsem o tom i jinde a bylo tam dost podobných popisů mého problému.

Od: faqu
Datum: 26.07.16 19:50

Tím myslím, že správně by snad mělo být "přesto".

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pomsta210
Datum: 27.07.16 10:10

Aha :-D. Na to kašlu, nejsem v hodině češtiny. Potřebuji poradit ohledně poruchy na babettě, ne ohledně mojí mizerné češtiny.

Ale i tak dík, budu si to pamatovat pro příště.*palec*

Datum: 27.07.16 10:23
avatar
Skusil bych jinej vysokonapětovej kablík a fajfku a poté bych šel rovnou po tom elektronickým udělátku ,skoumal sem kdysy babetu a po té co sem dal nový to začlo šlapat jak má to starý bylo náký popraskaný tak letělo do koše
http://www.motokramek.cz/tyri…r-standart-babetta-slovensko/
Ohodnoceno: 0x
 
Od: pomsta210
Datum: 27.07.16 11:44

No jenže jiskru hází dobrou, "elektonické uděkátlo"(tyrystor) mám nové. Cívka by měla být ok - měřil jsem ji a svíčka byla nová cca 500km najeto.

Od: mzxy
Datum: 27.07.16 14:09

co komprese? změřit

pak shodit hlavu a podívat na píst , shopdit válec a podívat na kroužky

jednou mi nějaký závistivý zmrd vhodil do nádrže jawetty 2 kostky cukru a dělalo to to samé, ale až po několůik,a dnech, než se cukr částečně rpzpúusitil a připekl mi jeden kropužek k pístu...staropvalo ,nestaretovlao, jelo, nejelo

karburátor doporučuji vyhodit a nahradit značkou dellorto

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.