Aditiva do nafty u nového auta?

Od: Datum: 21.07.16 20:09 odpovědí: 7 změna: 23.07.16 22:23
Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat zda je dobré dávat aditiva do nafty u nového auta. Jedná se o kiu 1,7 Crdi.
Děkuji

Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: jasonspezza
Datum: 21.07.16 21:14
Nemrzne, nemám to znečištěnou palivovou soustavu takže ne. Ale může to být lepší pokud kupujete obyčejnou naftu tak z toho uděláte prémiovku.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.07.16 22:22
avatar

Důvod? Doporučení výrobce? Nebo jen nápad na úrovní "zrychlovacích pruhů"? Když vám odejde v záruce něco na vstřikování, bude vás to stát móóóc peněz, protože použité palivo nebude odpovídat normě.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.07.16 22:23
Co to je za blbost? Třeba Vif zvýší cetanové číslo nafty a to je špatné...?
Ohodnoceno: 0x
 
Od: mzxy
Datum: 22.07.16 11:55

pokud kupujete 10 let starou naftu od taxikáře nebo bývaklého řidiče dieselové lokomotovy , filtrovnaou přes dámskou punčochu, ani aditivum nepomůže a crdi brzy klekne

pokud víte , že tankjutete skutečnou naftu s aditivy, jak deklarují mnozí prodejci, dodatečně není nutné aditivu přidávat...

Jinak osobně používám VIF super diesel , do všeho a jsem spokojen

Ohodnoceno: 1x
 
Od: jmlc®
Datum: 22.07.16 12:04
avatar

Tankovat Verva diesel u benziny nebo naftu bez přísad u eurooil - to je základ. Dále pak musíte pochopit, co motoru a common raillu vadí a snažit se motor neničit způsobem jízdy.


doplněno 22.07.16 14:59:

Švagr tankoval své crdi půl roku u jedné noname za levný peníz. Jednou natankoval dobrou naftu u OMV a vstřik v prdelce. Proč? Ten sajrajt se z nafty usazuje a usazuje, až nakonec dobrá nafta ten sanýtr a bordel rozpusti a najednou pustí do vstřiku - který se odrovná...

Takže asi tak - moje HDi má přes 300tis km a jezdí stále perfektně.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.07.16 14:36
avatar

Před dvěma lety mi Verva odpálila vstřik na Oktávii. Rok staré auto, měsíc dohadování s výrobcem, palivo na rozbor (pořád dokola omílali vodu nebo benzín v naftě který jsem omylem nalil do nádrže)! Výsladky laboratoře mi nesdělili a myslím, že od částky 80 tisíc za opravu mě zachránilo, že jsem u Benziny platil kartou a na nádrž ujel asi 30 km. Takže tak je to s aditivy a značkovým palivem.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fik
Datum: 22.07.16 17:12

Aditiva do paliv jsou do jisté míry hodně placebo. Pokud koupíš kvalitní aditiva,motoru tím neuškodíš ale efekt bude žádný nebo zcela minimální. Pokud koupíš nějaká laciná aditiva z tržnice,tak tím můžeš spolehlivě klidně i oddělat vstřikování. Motor je konstruován aby mohl bez problému chodit na předepsané palivo a doplňovat nějaká aditiva je tak trošku pro pocit,ale reálný přínos bude nula.

Co by tvému motoru pomohlo více by bylo tankovat naftu bez těch bioekos**ček,ale to neovlivníš.

Co ovlivnit můžeš je kvalitní olej a jeho včasná výměna,tím motoru hodně pomůžeš. Pokud ti mažou med okolo huby s nějakými long-life intervaly 30 tis km tak je pošli někam a dej to vyměnit po 15 tis km

Ohodnoceno: 1x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.