Opakovaná STK

Od: Datum: 17.07.16 14:17 odpovědí: 6 změna: 17.07.16 23:31

Zdravím, co se stane, když auto neprojde opakovanou technickou? Na ruční brzdu mi dostatečně nebrzdilo jedno zadní kolo. Zjistil jsem, že buben byl uvnitř přirezlý. Obrousil jsem to co šlo, ale pořád nevím, jestli to bude dost. Musel bych koupit nové zadní kotouče a to se mi moc nechce, protože nestojí zrovna málo a ty co mám jsou pořád pěkné. Chci to tedy na opakovanou STK zkusit takhle. Ale co se stane, kdyby to neprošlo? Díky


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: vlastikj
Datum: 17.07.16 14:59

Takže popořadě:

pokud si dostal technickou jen na 30dní, tak v té době můžeš jít na opakovanou prohlídku i 10x, teda pokud pak nevyjde nový brzdový systém levněji, bo za každou opakovačku platíš cca 250,-

pak nevím jestli máš vzadu buben nebo kotouče píšeš obojí, ale ve finále to je jedno, protože dokud nerozebereš celý systém nevyčistíš nenamažeš (u kotoučovek je třeba rozebrat komplet i vodítka a ty pak promazat grafitem nebo tukem ns vysoké teploty) tak tam nemusíš vůbec chodit*smich*

za další je potřeba mrknout na bouden ruční brzdy té špatné strany, popř. jej rozebrat a pořádně vyčistit,namazat nebo rychlejší varianta vyměnit. Nejlépe se to čistí Petrolejem, nebo starou brzdovkou. pozn. Pokud bude rozpraskaný gumový obal tak jej ani nečisti, protože behem několika měsíců ti zarezne znovu a v zimě se pak nerozjedeš.

Stačí ti to takhle?

Myslím si, že těch pár stovek za to stojí, protože až budeš parkovat v kopci a auto ti ujede a ty způsobíš nehodu, nedej Bože vážný úraz (smrt) tak tě to bude stát mnohem víc a abys pak*zed**zed**zed* ... Nemyslíš?

Já zrovna dělám Tranďáka maxe a sada (4ks) paken stála cca 1200,- zas taková hrůza to není *tanec*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 17.07.16 15:17
avatar

to vypadá na nákýho opla

http://www.vectra-club.cz/viewtopic.php?f=23&t=23

pokud nemáš přirezlý lanovody a úplně sjetý pakny pak to doštelovat pude

a zkusíš si to jednoduše : na šotolině se mírně rozjedeš a zatáhneš brzdu a pak se pudeš podívat za auto

obě kola musí napsat do prachu cesty stejnou stopu blokujícího kola

Ohodnoceno: 0x
 
Od: tom*
Datum: 17.07.16 16:16

Opel ne, BMW. Takže se to doma špatně zkouší, jestli brzí obě stejně, když to má zadní náhon. Na provozní brzdy mám kotouče, parkovací mám v bubnu. Pakny sjetý nejsou, lanovody přirezlý taky ne. Jen ta třecí plocha uvitř bubnu byla zrezlá. Teď je obroušená co se dalo a asi 25km jsem ujel s ruční brzdou zataženou na první zoubek. Tak snad by to projít mohlo, rozdíl tam musí být určitě velký v účinnosti předtím a teď.

Od: paw®
Datum: 17.07.16 19:05
A proc se to blbe zkousi? Se rozjed, zmacki spojku a zatahni rucku.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 17.07.16 19:53

Ruška u baw obecně málo brzdí. Ten buben je malý. Jde o to, jestli ji umíš nastavit, tj nejen u páky brzdy, ale hlavně uvnitř bubnu, což je ralativně jednoduché.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: tom*
Datum: 17.07.16 23:31

Jo, v bubnu jsem ji taky pošteloval. Díky

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.