Nejste přihlášen/a.
To je právě takový paradox starých aut, spousta lidí si myslí, že oni koupí zrovna ten "dobrý" kus, který nějakým zázrakem uniknul zubu času, měl svědomitého majitele, který moc nezezdil a výborně se o auto staral. Skutečnost je ale taková, že na trhu je 90% "špatných" kusů, stočené, lajdácké opravy, opravované bouračky, po x majitelech. Každý když to auto prodával, měl důvod... Každý upíral autu údržbu, přeci když už ho bude prodávat... Bazar chce vždy prodat, nakukají Vám comoli. A soukromník? Proč to asi prodává na vlastní pěst? Protože mu protiúčem nabídli málo a on z toho chce vytlouct maximum (však on se někdo najde kdo to koupí)?
Naopak. Mám pocit, že pokud si můžete dovolit starého Golfa, můžete si o to víc dovolit levnější a novější auto.
Kombi verze Golfu IV se vyráběla až do roku 2006, takže si můžete sehnat i desetileté auto.
Co se týče motorů, tak jako nejrozumnější mi přijde 1.6 16V se 77 kW a 2.0 8V s 85 kW s výjimkou verze motoru AQY. Ale u tak starých aut se stejně všechno odvíjí od stavu daného kusu. Golf je podle mě průměrně spolehlivý, jeho výhodou je, že se dá snadno a levně servisovat.
Jesli se ti golf 4 libi,tak ho klidne kup.Najdi nejakej peknej kousek,osobne bych volil 1.4 16v na jezdeni po meste a okoli to bohate staci a je to celkem pohodovy motor.Tady kdejakej chytrak radi novejsi ojetinu,jenze i zanovni ojetina se musi servisovat,ale opravy jsou cenove jinde nez servisovat starsi, jednoduchy auto.
Zrovna ctyrkovy golfy jsou v nemecku docela ceneny,pokud jsou v dobrem stavu.A nemci vedi proc.
Zrovna podobna situace je na trhu s ojetyma T4,kde za starou T4 v dobrem stavu se plati vic nez za novejsi T5 a opet nemci vedi proc.
jo,jo.Vsichni nemci jsou uplny pitomci,kdyz za stary auto zaplati vic nez za novejsi.
Jenom chytrej cechacek v tom ma jasno
Němec ovšem neřeší pár euro, jestli si ne/může dovolit koupit/provozovat staré auto. Tazatel sdělil, že na nic jiného nemá. Proto se snažím napsat, že Golf je relativně drahé auto a pokud má na Golf bude mít i na jiné - rozuměj novější, vybavenější atd. Protože jeho cena bude srovnatelná s tím starým Golfem.
Za pár ojro se vyváží vraky. Zachovalé kusy z let 2005 a 2006 (to ještě běžela výroba kombíku čtvrté generace) stojí v Německu kolem 150 tisíc Kč.
Clovece,ty rozumis trhu s ojetinama v Nemecku jak koza pertzeli.
Ne kazdy nemec je v baliku a ne kazdy nemec musi jezdit v nejnovejsim auta
A plno nemcu si starsi pekne auto drzi,kvuli levnejsimu provozu a spolehlivosti.Kdyz se ho rozhodne prodat,tak je cena pomerne vysoka,proto ze vi,ze podobny nemec mu ty prachy da.
Zajed si nekdy do Nemecka,at vidis co tam jezdi za auta.Moc sledujes asi ceske bulvarni talevize a jejich lzi.
Ja se pohybuji v Nemecku temer denne,takze presne vim co tam jezdi za auta a kdo v nich.On je docela rozdil,v Nemecku pracovat a zit v Cechach,nebo zit v Nemecku.Mraky, hur situovanych lidi tam jezdi starsimy auty,zrovna tak mraky starsich lidi pouzivaji stara auta.A silne pochybuji ze by Nemci proslo,prijet pro podporu luxusnim autem,jak to tady praktikuji cik... spoluobcane.
Dobrý den. Pokud chcete vyloženě a jste pro něj rozhodnut, dobrý tedy. Nejsme tu od toho, abychom vám do vymlouvali. Rozhodně to není špatná volba. Je to zhruba něco mezi Fabií a Octavií, co se týče jízdních vlastností a komfortu. Pokud chcete naftu, tak bych bnešel do PD, ale klasický starý motor s rotačním čerpadlem. Pokud benzín, atk tam neuděláte chybu nikde, všechny jsou spolehlivé, ale třeba 1.4ka je slabá, Golf je přeci jen robustnější auto a tenhle motor více žere. Dvoulitr je super motor, ale jezdí za víc, je to tahoun a držák. 1.6ka je také super motor a myslím si, že i ideální. Není to závoďák, jezdí za přijatelnou spotřebu a je to držák. Jezdím na záchranné službě a zrovna minulý týden nás doprovázeli policajti a bavili jsme se o autech. Ta jejich octavia s tímhle motorem měla najeto 340tis. a byla v super stavu a říkali, že je to držák jako prase, akorát už dolévají jednou za 14 dní olej. Takže pokud mohu doporučit, tak 1.6ku, ideální kompromis. Pokud chcete závoďák, nekupujte Golfa, ale Octavii RS - třeba. Dobrý kup a kilometry bez nehod!
Měl jsem naftové motry celkem čtyři. Dva ve Fabii jedničce i dvojce, jeden v Octávii a jeden v Golfu (s DPF). Mohu říci, že ani jeden neměl jedinou závadu. Na motor jsem nesáhnul kromě oleje a filtrů. Osobně bych už benzínový nechtěl. Jezdím pouze krátké trasy do 20km po městě.
Najeto od nula do cca 120 tkm, Golf má nyní 110 tkm. Ještě malou odbočku od motoru... Pokud porovnám nějaké standardní závady na škodovkách a golfu, tak ten jich měl golf měl jednoznačně nejvíce.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.