Servo nebo motor?

Od: Datum: 13.07.16 22:37 odpovědí: 2 změna: 14.07.16 16:07

Vznikl mi nový problém na autě (passat tdi 81kw), asi týden po nastartování se z motoru vyadává střašný kvílející zvuk, po přidání plynu na naeutrál je to hlasitěší, a to i když zatáčím na volnoběh bez větších ot.na volnoběhu. Po zahřátí to už jde slyšet téměř nepatrně. nejprve jsem měl podezření na motor, že by byl přidřenej, ale ted mě napadlo i servo? Jak postupovat, dolít servo olej, když to nepomůže co dál? Chci si co nojvíc pomoc sám, až po to vyhledat odborníka,díky.


doplněno 14.07.16 12:21:

Mozna bude fakt zlobit servo, koukal jsem do nádobky a oleje je uplne nadno, co treba dolit mezi rysky? Muze to být servem, když vydává hrozné zvuky? Díky,


doplněno 14.07.16 13:33:

Tak jsem dolil universalni olej do posilovače a zjistli jsem, že se to ztišilo, uvidím zítra ráno, jak to bude studeny, esi se problém vyřešil definitivně.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 13.07.16 22:48
avatar
Kvílet múže drážkovej řemen ,servo,kompresor klimatizace,altík
Muj typ je ložisko napínací kladky
Zkus demontovat,ložisko odkrytuj ,vymej a dej nové mazivo
Pro názornost : http://www.vectra-club.cz/viewtopic.php?f=15&t=404
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.07.16 16:07

Začni řemenem a vším, pres co řemen jede. Do ložiska napínací kladky se občas dostane svinstvo (ev. i kousek odštíplého řemene) a to se pak přidírá. Může se přidírat i vod. pumpa, to by ale řemen brzy hořel.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.