Palivový systém opel astra-relátko

Od: Datum: 13.07.16 09:10 odpovědí: 4 změna: 14.07.16 20:14

Ahoj všem rádcům. Řešíme celkem zapeklitý problém na opel astra G ročník 1999. Paliové čerpadlo nejede. Sehnali jsme jiné a to taky nešlo,to mě už bylo podezřelé tak jsem je zapnul na trvalé plus od baterie a normálně vrčelo a tlakovalo. Po zapnutí klíčku napětí na konektor jde,ale strašně nízké,odhadem tak 5voltů že sotva žhne 5w žárovička a tím čerpadlem to prostě neotočí. Zkontrolovali jsme všechny pojistky a nic špatného nenašli. Vyndal jsem relátko a silové kontakty spojil drátkem,čerpadlo se normálně rozeběhlo jako by mělo trvalý plus od baterie,slyšitelně vrčelo a tlakovalo a auto normálně nastartovalo,takže ve vedení problém taky není. S relátkem ani ťuk,tak jsme si mysleli že je špatné relátko,sehnali jsme jiné,z auta kde prokazatelně fungovalo a stejně nic,čerpadlo prostě neběží takže relátkem to taky není. Co vlastně spíná to relátko? řídící jednotka? nebo to jde jen od spínací skřínky?

Budu moc rád za každou radu


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 13.07.16 10:43
avatar
Cívka relé dostává plus 12 po klíčku na kontakt relé č.86
A na kontakt cívky relé č.85 de kostra z Řj motoru
Stává se že odejde právě ten mínusový výstup z Řj motoru
Já to řešim jednoduše přepojim relé tak aby sepnulo vždy po otočení klíčku do kontrolek ,tím pádem relé poběží furt a ty bez problémú jezdíš
Stačí tedy ukostřit č.85 cívka relé - drát co de do řj motoru
Má bývalá vektra byla takto přepojena měl sem jí cca 5 let a nebyl problém
doplněno 13.07.16 10:45: Silové kontakty relé spínaj plus 12V pro čerpadlo paliva
Ohodnoceno: 2x
 
Od: kunis
Datum: 14.07.16 12:25

Tak se ještě k otázce vrátím,relátko jsme uzemnili a čerpadlo konečně jede,ale vyvstal další problém,nemůžeme to odvzdušnit. Čerpadlo jede na tak vysoké otáčky že to z toho prostůrku pod čerpadlem vytáhne benzín tak rychle,že nový nestačí natéct a čerpadlo začne sát bubliny i když je tam půlka nádrže. Nemá to i nějakou výkonostní regulaci? kterou jsme tím uzemněním vyřadili? Je to peklo,nejradši by jsme to auto shodili ze skály,na žádným jsme nestrávili tolik času

Datum: 14.07.16 16:24
avatar
Tak to sem ještě neslyšel,vytáhni sací koš z nádrže a rozeber ,jestli neni přicpaný sítko
Dál by tam měla bejt zpětna klapka co zajištuje aby se v tý komoře držela patřičná hladina benzínu tak kouknout jestli otvírá a zavírá?
V čerpadle pokud jinak saje bych problém nehledal
Ohodnoceno: 0x
 
Od: kunis
Datum: 14.07.16 20:14

Ono saje,ale asi do toho prostoru pod něj neteče dost benzínu nebo běží víc než má,že prostě ten benzín vytáhne a než tam natáhne nový tak začne sát i bubliny. Samozřejmě,zítra to rozebereme ještě jednou a podíváme se,ale tomu moc nedávám,samozřejmě jsem se díval jesli je sítko čistý

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.