Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Palivový systém opel astra-relátko

Od: kunis odpovědí: 4 změna:

Ahoj všem rádcům. Řešíme celkem zapeklitý problém na opel astra G ročník 1999. Paliové čerpadlo nejede. Sehnali jsme jiné a to taky nešlo,to mě už bylo podezřelé tak jsem je zapnul na trvalé plus od baterie a normálně vrčelo a tlakovalo. Po zapnutí klíčku napětí na konektor jde,ale strašně nízké,odhadem tak 5voltů že sotva žhne 5w žárovička a tím čerpadlem to prostě neotočí. Zkontrolovali jsme všechny pojistky a nic špatného nenašli. Vyndal jsem relátko a silové kontakty spojil drátkem,čerpadlo se normálně rozeběhlo jako by mělo trvalý plus od baterie,slyšitelně vrčelo a tlakovalo a auto normálně nastartovalo,takže ve vedení problém taky není. S relátkem ani ťuk,tak jsme si mysleli že je špatné relátko,sehnali jsme jiné,z auta kde prokazatelně fungovalo a stejně nic,čerpadlo prostě neběží takže relátkem to taky není. Co vlastně spíná to relátko? řídící jednotka? nebo to jde jen od spínací skřínky?

Budu moc rád za každou radu

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar dabel
Cívka relé dostává plus 12 po klíčku na kontakt relé č.86
A na kontakt cívky relé č.85 de kostra z Řj motoru
Stává se že odejde právě ten mínusový výstup z Řj motoru
Já to řešim jednoduše přepojim relé tak aby sepnulo vždy po otočení klíčku do kontrolek ,tím pádem relé poběží furt a ty bez problémú jezdíš
Stačí tedy ukostřit č.85 cívka relé - drát co de do řj motoru
Má bývalá vektra byla takto přepojena měl sem jí cca 5 let a nebyl problém
doplněno 13.07.16 10:45: Silové kontakty relé spínaj plus 12V pro čerpadlo paliva

 

kunis
hodnocení

Tak se ještě k otázce vrátím,relátko jsme uzemnili a čerpadlo konečně jede,ale vyvstal další problém,nemůžeme to odvzdušnit. Čerpadlo jede na tak vysoké otáčky že to z toho prostůrku pod čerpadlem vytáhne benzín tak rychle,že nový nestačí natéct a čerpadlo začne sát bubliny i když je tam půlka nádrže. Nemá to i nějakou výkonostní regulaci? kterou jsme tím uzemněním vyřadili? Je to peklo,nejradši by jsme to auto shodili ze skály,na žádným jsme nestrávili tolik času

Tak to sem ještě neslyšel,vytáhni sací koš z nádrže a rozeber ,jestli neni přicpaný sítko
Dál by tam měla bejt zpětna klapka co zajištuje aby se v tý komoře držela patřičná hladina benzínu tak kouknout jestli otvírá a zavírá?
V čerpadle pokud jinak saje bych problém nehledal
kunis
hodnocení

Ono saje,ale asi do toho prostoru pod něj neteče dost benzínu nebo běží víc než má,že prostě ten benzín vytáhne a než tam natáhne nový tak začne sát i bubliny. Samozřejmě,zítra to rozebereme ještě jednou a podíváme se,ale tomu moc nedávám,samozřejmě jsem se díval jesli je sítko čistý

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]