Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Chybová hláška a teplota

Od: pha odpovědí: 1 změna:

Dobrý den, chci poprosit o radu ohledně Opel Astra G / r.2001 1.8/92kw.
Dnes dopoledne se mi stala taková zvláštní věc. Během jízdy jsem si všiml hučení z prostoru motoru. Po zastavení jsem zjistil, že se mi rozběhly naplno oba přední ventilátory (od sahary i klimy) a ručička teploty chladící kapaliny na přístrojové desce neukazuje teplotu tj. jako by byl vyplý klíček (?).
Při běhu motoru se rozbehnou oba ventilátory naplno a běží stále + budík neukazuje teplotu, po zhasnutí motoru oba ventilátory běží stále na 1/2 výkon a po vyjmutí klíčku ze spínačky běží oba ventilátory na 1/2 výkon ještě cca. 1minutu.
Nejdřív mě napadlo, že je špatné teplotní čidlo, ale po zapojení na diagnostiku jsem zjistil, že teplota chladící kapaliny ukazovala v té době cca. 80-85°C, takže čidlo je zřejmě v pořádku. Dále diagnostika ukazovala chybovou hlášku P1540.

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

belkvl*
hodnocení

0x

P1540 Climate pressure signal short-circuit/interruption


doplněno 05.07.16 16:08:

cidlo, kompresor, vedeni atd...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]