Opravy zrezlých ploch

Od: Datum: 26.06.16 23:15 odpovědí: 6 změna: 27.06.16 21:22
avatar
Zdravim
Čeká mě opravení orezlých ploch na autě a potřebuju aby to chvíli vydrželo. Drátěným kartáčem a sprejm jsem opravoval loni a letos mužu zas..
Jak to děláte aby tam ten lak bez koroze něakou dobu vydržel. Slyšel jsem o něakém konzervátoru který se do toho zažere a uzavře se to před vlhkostí.
Jak na to?

Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 27.06.16 02:25
avatar
Nejsem profik, ale vím, že drátěný kartáč nechává rýhy. Ty by bylo vhodné vyplnit nějakým plničem, přestříknout, potom přebrousit, použít základní barvu, na vrch nějaký lak.
To ovšem není práce pro laika s kartáčem, šmirglem a štětcem či sprejem. To potom nevypadá, ani nemá výdrž.
Ta stará šunka z roku 1997? Nerezaví už z vnitřní strany?
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 27.06.16 08:08
avatar
Střechou zatím neteče to že by po tapecem trocha rzi nebylo si iluze nedělam. Letos se objevilo dost míst s výkvěty pod lakem . Proto to chci podchytit v počátku.
Datum: 27.06.16 08:28

Výkvět pod lakem bývá už konec koroze, takže o podchycení na počátku se nedá vůbec mluvit.

Jediný postup co 100% funguje, je vyměna postiženého dílu za nový.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 27.06.16 17:53
avatar
Tak jde mi o to aby se případné výměny dílů co nejvíce odsunuly. Předpokládam vybrousit až na železo jakým kotoučem? Atd.. nemam s tim žádné zkušenosti.
Datum: 27.06.16 21:12

dratenym kotoučem opatrně,, existují zakladni barvy přímo na rezavé plechy.. ale jestli to nějak dobře funguje, nevím... když už ne tohle tak apson kvalitní základovku..

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fik
Datum: 27.06.16 21:22

Orezlá plocha už je pozdě,plech už je napadený skrs i když v něm nemusí být přímo díra. Můžeš zvenku ošetřit jak chceš,sebelíp ale stejně to vyleze zase ze spodu. Musel by jsi to stejně dobře ošetřit i z vnitřní strany. Pokud je tam dutina,vylít vyjetým olejem nebo voskem,pokud se tam dá dostat tak zatřít tlumexem. To je základ bez toho se nepohneš a i tak je to dočasné řešení. Moje rada zní,z venku prvně vybrousit kartáčem v brusce na kov,tmel pokud je potřeba,epoxidovou základovku,plnič-přebrousit pod vodou 1000smirkem,a pak první a druhá vrstva vrchního laku. Ze spodu jak už bylo řečeno dutiny vylít nejlíp vyjetým olejem,ten dobře vzlíná a dostane se skutečně všude-životnost opravy cca 2-4 roky.

Jediná 100% oprava je výměna dílu a jeho dokonalá konzervace,jak z venkovní strany,tak hlavně z vnitřní strany

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.