Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
měla bych na Vás prosím dotaz, před 14dny jsme zakoupili v autorozivaném servise vozidlo, u kterého se již za několik dní vyskytl problém s řazením. Po kontrole v servisu nám bylo sděleno, že musí být vyměněn celý díl v převodovce a že to tedy znamená opravu na 10-20 dnů.
Lze nějakým způsobem odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz nebo jiné nové auto, nebo se musíme smířit s tím, že již budeme mít vůz s již jednou rozebraným motorem (převodovkou). Podotýkám, že cena vozu byla více než 1 mil. Kč.
Předem děkuji za odpověď.
MartinaV.
Pokud to opraví v rámci záruky tak odstoupit nemůžeš,to je běžný postup,od toho ta záruka je. Můžu se zeptat o jaké auto jde že se mu po 14 dnech pokazilo řazení?. Oprava 10-20 dnů? no to si snad dělají pr* za tu dobu bych to auto rozebral pohodlně celý a zase složil. Pokud by to odmítali opravit v rámci záruky,pak můžeš jít na soud. Rozebraná a složená převodovka nevadí,za předpokladu že to nedělá debil-i když podle tý doby opravy si nejsem jistej
Dobrý den,
Jelikož jde o první závadu máte nárok na opravu, reklamaci musí servis příjmout ihned bez zbytečného odkladu po tom co ji zákazník uplatní (nejpozději však do 3 dnů), lhůta k vyřízení reklamace je nejvýše 30 dnů od uplatnění (může být i více pokud se zákazník ze servisem domluvý jinak, například pokud jde o složitou opravu, to platí například u stavitelství)
Pokud se vada vyskytne ještě 2x, tak máte právo na to odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz.
Pokud převodovku rozebere autorizovaný servis a provede její opravu podle dílenské příručky dané automobilky, tak převodovka splňuje všechny parametry nového dílu, v tomto ohledu tedy nelze žádat žádnou finanční kompenzaci.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.