Nejste přihlášen/a.
Musím měnit spojku na ford galaxy rv 2004 1,9 TDI 96KW. Co vše se musí vyměnit. Lamela, přítlačák, dvouhmota ze setrvákem, ložisko? Známí mi radil že se musí vyměnit i hlavný spojkoví válec z důvodu že to je natlakovaný a doma se to už nikdo nenatlakuje jak originál. Je to pravda? Dík za odpověď
Natlakovaný válec spojky? to bude nějaká blbost,ten nemůže být natlakovaný,to by jsi měl spojku pořád rozeplou. Tam tlak vznikne jenom když šlapeš na pedál. Musí se odvzdušnit ale to doma provést lze
fik jak se odvzdušňuje spojka? Stejně jako brzda? A hlavně kde se to odvzdušnuje nekdě na hlavnom válci?
Meni se komplet setrvacnik,pritlacak,spojkova lamela a vypinaci valec u spojky,ktery je soucasne i spojkove lozisko.
Sada od LUKu vychazi cenove od 9000 kc,coz uz neni mnoho.Prace v neznackovem service ca.2000kc.Zadny hlavni valec neni treba menit,znamej bude asi velkej znalec
Už z podstaty věci,je to hydraulický převod,kdyby byl natlakovaný,spojka bude stále rozeplá. Tlak se musí přenést až když se šlápne na pedál. Někteří lidé mají holt o kolečko víc a jejich představy o fungování auta jsou při nejmenším..komické
Jasne,ze je tam dvouhmota.Chce to pohledat v eshopech,ceny se hodne lisi.Hlavne zapomen na zlodeje type autokelly a podobne,jsou to ceny pro servisaky.Normalni smrtelnik,ktery si chce vymenit soucastku na aute sam tam nemuze nakupovat.Nevsiml jsem si,ze mas 96 kw verzi,tam ten repset od luku bude o neco drazsi.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.