Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Škoda Octavia bílý kouř

Od: jarek* odpovědí: 23 změna:
Dobrý den mám škodu octavii 1.6 74kw 1997 vše bylo v pořádku až do ty doby dokud jsem nejel na dálnici v plným autě 160 km/h (vím ze maximální rychlost je 130 km/h jenže jsem pospíchal)v té rychlosti mi v motoru něco cvaklo nebo bouchlo nevim co přesně ale auto začalo škubat a ztratilo trochu výkon od té doby to žere dost oleje teď zhruba 1l na 150km z výfuku mi jde bílý kouř a jsem si všiml že i mi uchází i chladicí kapalina dolivam tak 2dc za týden byl jsem za mechanikem a ten řekl že bych mel koupit nový motor ze tenhle už opravit nepůjde co myslíte

23 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

danys*
hodnocení

1x
Praskle těsnění pod hlavou nebo hlava
jarek*
hodnocení

Tak to prasklé těsnění pod hlavou me napadlo kvůli té kapalině ale muze kvůli tomu to zřát i olej nebude tam ještě nějaká další věc
Taky bych to viděl na to těsnění pod hlavou vše se uvidí až se to rozebere
jarek*
hodnocení

Tak to prasklé těsnění pod hlavou me napadlo kvůli té kapalině ale muze kvůli tomu to zřát i olej nebude tam ještě nějaká další věc

jarek*
hodnocení

a nemá na to vliv tohle co jsem tam dolil

doplněno 20.06.16 07:46:

a tenhle olej

Škoda Octavia bílý kouř
Škoda Octavia bílý kouř #2
Ne todle moc nepomáhá ale taky sem nezažil že by to uškodilo
A ten olej je taky bez problémů

fik
hodnocení

0x

Nepřehřál jsi to náhodou? Pokud jsi to kalil stabilně 160 mohlo se to přehřát. To bouchnutí byly bubliny utíkající z nádobky a samozřejmě auto ztratilo výkon. Tím pádem jsi oddělal těsnění pod hlavou nebo co by byla horší možnost je prasklá hlava.

Opravit to jde,mechanikovi se s tím spíš nechce dělat. Je potřeba to rozdělat a zjistit co nevydrželo. A do tý doby nejezdit,pokud ubývá chladící kapalina a kouří to bíle to znamená že se spaluje ve válcích a tím můžeš motor opravdu nenávratně zničit. Samozřejmě může jít do válců i olej

vernon