Nejste přihlášen/a.
tak jsem konecne servořízení vyměnil šlo vytáhnout s použitím sprostých slov kolem pravého kola bez povolení rámu nápravy...akorát se mi zdá že se použilo málo kapaliny do serva- dole jsem to vypustil mezi vývodem ze serva a hadicí, po napustení se tam vešlo jen cca 1 litr, odvzudsnil jsem tak že na místě jsem točil na doraz z prava do leva bez motoru pak to samé s motorem...rízení jde auto se chová mnohem lépe...jen při vetším otočení se mi zdá že je potřeba vetsí síla...
dále se mi ale nepodarilo vyřešit lupance v přední nápravě...vznikly po výměně pruzin horního ulození a tlumičů..lozisko tlumiče jsem menil jiz 2x ono to lupne pri otáčení-bud na míste nebo pri pomalé jizde-napr pri parkování a nemuzu prijit cim to je, kdy jsem mel vuz zvedlý tak pruziny jdou bez zadrhávaní ale kdyz jsem s nimi lomcoval tak to podobne luplo že by bylo spatne usazené? (lozisko i guma cca 5 mesicu) jsou presne v tom záhybu-dorazu na obou miskách...jinak uz nevím jak to lupání odstranit...na nerovnostech to nelupe...
a jeste dotaz k tomu řízení - pokud volantem kdyz stojím a motor je vypnutý otáčím pomalu nic nen slyšet, pokud otočím prudce sem a tam tak je slyšet klepnutí ze spodu auta-je to vlastnost toho řízení? delalo to na starém i ted na novém řízení...(nové řízení tj komplet servo s čepy..) ramena spodní kulové čepy jsou taky nové, na stk zádná vule nikde...
auto partner 1997 1.4
díky
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.