Ojetý či nový peugeot partner

Od: Datum: 11.06.16 20:42 odpovědí: 6 změna: 23.06.16 21:44

Vybírám nějaké auto a jsem již rozhodnutý, že by jím měl být peugeot partner teppe. Ještě si nejsem jistý jestli úplně nový nebo zánovní. Jde o to skloubit dobrý poměr výkon/cena , v tomto případě je jesnější vzít rovnou nové, jen mě trápí trochu víc cena, nové je hold dražší.

Adepti: ojetý partner teppe 1.6HDI 80kw r.v. 08-10 nájzed do 200 TKM

obavy: - auto s nájezdem po jiném uživateli, strach z toho, že budu sypat do prav.

nový partner teppe 1.6HDI 74/88kw

obavy: - strach z otukání, financování,močovina, kurvítka tipu start/stop a jiné?

Auto chci využít jak pro rodinné záležitosri, tak i k podnikání (občasné převážení materiálu a nářadí)


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 11.06.16 21:11
avatar

No, pokud ojetý, tak bych asi bral 09 a výš - to už byly Partnery s novým podvozkem - bez torzek vzadu. Samozřejmě - je ojeté a ojeté auto. Není asi úplně blbý nápad zkouknout auta u prodejců, nebo vzít na výběr ojetiny někoho, kdo Peugeotům rozumí. Co se týče sypání do oprav - u nás ve firmě máme mnoho Partnerů, několik je jich i z roku 11-12 a co vím, tak jezdí jen na pravidelné servisky. a mají nájezdy přes 350tkm.

Já mám Partnera pár měsíců, mám najeto teprve 50tkm a jsem na tom stejně - taky žádná závada, na žádné kurvítko jsem zatím nepřišel. Ovšem nekompromisně jsem trval na servisu po 15 tkm, jsem rozhodným odpůrcem lonlife olejů a podobných ,,vylepšení´´ Je ale pravda, že do auta jen leju naftu a roztok pro ostřikovače. Olej ani nic jiného není třeba. Startstop tam nemám, močovina je v poho - prostě to má pod dvířky nádrže ještě modrý špunt, nádrže na močovinu, dolévání naprosto v poho. Je ale pravda, že nemám Teepee, mám plechovku.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.06.16 21:56
avatar

Jednu možnost jste vynechal - a to tu prostřední - Auto téměř nové "showroomovka", tedy auto které bylo vystavené, má najeto pár set až pár tisíc km a cena rapidně padá dolů.

Každopádně berte rok 09 a nahoru - to znamená ten komplet nový (ten co vypadá uplně jinak než ty starší) , ten starý měl celkem dost neduhů a zdnešního pohledu to již je auto s poměrně zastaralou konstrukci, ten nový prošel 3 drobnými facelifty první facelift obsahoval změnu světel a integraci LED denního svícení do nárazníku, druhý facelift ho přiblížil více k bratříčkovi Berlingu, design už je téměr stejný, změnila se celá příď, trochu interiér, do nabídky přibyli motory BlueHDi - mohu říci, že všechny Partnery patří mezi spolehlivé vozy, myslím, že kdo koupí rozhodně neprohloupí.

Já osobně jsem majitel již 3. ten první byl rok 97 - tedy ten uplně starý, ten měl listové péra vzadu ty vyžadovali po cca. 250tis km. repas, s motorem 2.0HDi, najel cca 450tis km. pak jsem jej prodal pánovi který s ním teď vozí kytky - jezdí dodnes. 2. byl rok 11. s motorem 1.6HDi - maximální spokojenost, jízdní vlastnosti dobré (je to dodávka, na poměry dodávky) vnitřní prostor, se vším spokojenost, jediná porucha nesvítící jedno světlo - špatný nějaký spínač, měněno v rámci záruky jinak za cca. 200Kč. Najeto cca 250tis km měněné jen spotřební zálažitosti, pak do mě napálila paní - cena oprav byla vysoká a tak jsem si letos koupil 3. rok 2016 motor 1.6BlueHDi - ještě větší spokojenost než s tím starším, nižší spotřeba o 1.5l/100km zatím najeto 50tis. km - auto naprosto v pohodě.

Ještě bych dodal, že všechny jsem měl jako pracovní, tedy nešetřím je, vozím těžké věci a jezdí i mimo silnice, často stylem plyn brzda jen po městě.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.06.16 22:46
avatar

Opravdu jste měl Partnera s listovými pery? To by byl dost unikátní typ, já jsem měl tu čest i s dost starými kusy, ale všechny měly torzky (ty staré) nebo vinuté pružiny - ty novější .

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.06.16 23:08
avatar

Pardon omyl .. to je když člověk myslí na něco jiného, ne samozřejmě torzní tyče.

Každopádně já dělal repas zadní nápravy kolem 250tis. km, je pravda vozil jsem těžké věci a často vozík za autem, měl jsem verzi furgon? - tuším že tak se značí užitková. Osobní je teepe. Nevím jaká je životnost nápravy, při normálním zatížení, tipuju, že na našich silnicích obdobná, takže pokud si bude někdo kupovat tohle auto měl by si na ní dát pozor. Mě stála tenkrát 15tis. Kč - dnes je to míň - i tak je to celkem velká investice.

Ty nové už to netrápí, mají běžné pružiny, klasický podvozek, tam jsem problémy s nápravama nezaznamenal.

Ale třeba tuším že VW Caddy má listový pera, prázdný na velkých hrbolech trochu odskakuje zadek, jinak myslím žádná podobná malá dodávka, nejlepší podvozek má mezi nimi určitě nové Doblo a velice dobře ve všech směrech teď vede nový Ford Connect.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.06.16 23:30
avatar

Právě že nejvíce trpí klasické pežoťácké a citroenářské zadní nápravy při přetěžování,a je jedno zda jde o prcka 106-Saxo nebo o berlu-partnera či další modely

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pagouthdi
Datum: 23.06.16 21:44

Nevíte jestli má verze peugeot partner 1.6hdi 73kw i start/stop systém. Nikde jsem to nenašel, jen u veze 88kw jsem si jistej, že jí má.

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.