Nejste přihlášen/a.
Ahoj.
Jde o přímo konkrétní věc. Kámoška se vrátila ze šichty a říkala, že jí hřeje u Oktávie PZ kolo. LZ bylo chladné. Při cestě standartně občas podle potřeby přibržďovala. Je možné, že by tu ochlazenou stranu mohl dochladit vítr foukající z jedné strany? Nechce mi věřit, že se to mohlo takhle stát. O chlazení brzd u závodních aut ví. Tenhle případ ale holka nedává. Tak, mám pravdu? Auto jede rovně a při brždění ho to nikam netáhne. Disk byl ohřátý tak na maximálně 40 st. C.
doplněno 08.06.16 22:25:Ahoj.
Je to hrobka z devadesátých let s bubnama.
Přesně jak už bylo řečeno,pokud je jedno kolo teplejší tak je někde problém,většinou je zatuhlá brzda nebo druhé kolo nebrzdí. Brzdy se samozřejmě náporem vzduchu chladí,na předku jsou na to většinou i usměrňovače vzduchu který směřuí proud vzduchu na brzdy,ale to se chladí obě kola současně. Když ti povane vítr z jedný strany tak to skutečně pozorovatelný rozdíl nebude
kolo přibržduje rozebrat zjistit proč,může to dělat zarezlej lanovod ruční brzdy,či přirezlý destičky nebo špatnej brzdič
záleží na tom zda má v zadu kotouče nebo buben
doplněno 08.06.16 22:35:tak se tý hrobce jukni na lanovody ruční brzdy pak schod buben a jukni v jakým stavu je samostav,a pokud nic nezabere vyměnit brzdovou hadičku co k tomu kolu vede
Ahoj.
Tak brzdy jsou dělaný a vozík prošel STK, Brzdovými kontrolními válci. Drobný ohřev zřejmě jen od brzdění.
Záleží kdy to prošlo STK,pokud třeba před zimou tak už to mohlo dávno zatuhnout,to není žádná neobvyklá závada. A stejně tak dobře se to může hřát i od umírajícího ložiska
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.