Čip rotačky

Od: Datum: 03.06.16 23:00 odpovědí: 14 změna: 04.06.16 18:07
Může mi prosím někdo vysvětlit jak se může zvýšit výkon načipováním rotačky? Rotačka nemá elektronické vstrikovace tak nechápu jak tak může jít víc paliva.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 03.06.16 23:11
avatar
Přehrajou se mapy v ŘJ motoru ,co se tam přesně vše mění netušim jen vim že to jede setsakra lip
Mam to čiplý a jediný čeho lituju je že sem si to nenechal poladit už dřív *palec*
Ohodnoceno: 0x
 
Od: dempsey
Datum: 03.06.16 23:13
Ale furt to nevysvětluje nárůst výkonu. Pro vyšší výkon musí mít motor víc paliva a vzduchu. Jak se to teda může udělat když se otevírají vstrikovace tlakem a ne elektronikou?
Datum: 03.06.16 23:46

Ale vždyť má čerpadlo řízené elektronikou

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vernon
Datum: 04.06.16 10:03
Jak píše magor, čerpadlo je řízené řídící jednotkou. Do té se nahrají jiné mapy tak aby se zvýšila vstřikovací dávka.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: mzxy
Datum: 03.06.16 23:55

může se tam dát větší vstřikovací trysky , ze 110 kW golfa a turbo z 96 kw pédéčka, a zadní náprava s kotoučovou brzdou atd...a to se vyplatí

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 04.06.16 10:26

Elektronicky řízené je samotné čerpadlo, které reguluje množství paliva a časování vstřiku pro jednotlivé vstřikovače.

Čiptuning je dán zvýšením dávky paliva. Vzduchu je furt stejně. Proto to pak kouří jak lokomotiva.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 04.06.16 18:07

jo to se tak možná dělalo na starém ropaku, že se přidalo nafty.. tady samozřejmě není problém tomu přidat vzduchu.. i tlak turba řídí jednotka,.. pokud to někomu hulí, tak bud tam má něco v prdeli, má tam dost koní a nebo to ladil nějaký amatér.. ty čipy šly celkem kupředu, takže není problem udělat software bez kouře... takže nešiř bludy..

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fik
Datum: 04.06.16 12:12

Jak už psali nademnou,čerpadlo je sice mechanická rotačka,ale řízená elektronicky. To znamená když přehrají mapy jednotky,změní se i dávkování a poměry. Klasickou,čístě mechanickou rotačku to už nevím o autě které by to mělo

Ohodnoceno: 0x
 
Od: dempsey
Datum: 04.06.16 12:18
Felicia 1.9 d
Od: fik
Datum: 04.06.16 12:20

Felda 1,9 nemá rotačku,a už vůbec ne elektronicky řízenou,felda má systém lucas a felda 1,9 tím pádem nejde načipovat. Načipovat jdou jenom benzínový feldy

Ohodnoceno: 0x
 
Od: dempsey
Datum: 04.06.16 12:33
Psals že nevíš o autě s čistě mechanickou rotačkou tak jsem ho napsal. Co myslíš že má Felicia když ne rotačku, řadové čerpadlo? :D
Od: fik
Datum: 04.06.16 12:59

Systém lucas je taková poloviční rotačka nebo nevím jak jinak to napsat,trošku taková kombinace řadového a rotačního čerpadla,i když to je hodně nepřesné přirovnání...tou rotačkou jsem myslel klasickou rotačku s posuvným a rotačním pístem jako má oktávka

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vernon
Datum: 04.06.16 17:14
Tak určitě má vstřikovací čerpadlo motoru 1.9d blíže k rotačce než k řadovému čerpadlu.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: fik
Datum: 04.06.16 17:18

To samozřejmě,to nepopírám. Ovšem klasické čerpadlo s axiálním rotačním pístem to není. Tam píst koná jenom otáčivý pohyb a už jenom rozděluje stlačenou naftu

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.