Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Baterie 12v 45ah škoda 1203

Od: ruslan odpovědí: 6 změna:

Jde do škody 1203 baterie 45ah?

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar magdon

Abych řekl pravdu, už si přesně nepamatuju. Myslím, že tam byla 50 AH, jako u Žigulíka. Takže ta 45 AH by se použít dala. Ale pozor! Prostor pro baterii je velmi omezený, takže změřit rozměry (výška, kvůli dostatečnému prostoru nad kontakty)! Baterie z Žigulika byla sice stejná kapacitou, ale měla obráceně vývody (+ / -), takže nešla použít bez úpravy kabelů (krátké).


doplněno 30.05.16 20:04:

Tohle by Vás možná mohlo zajímat.

Magor - silnější je samozřejmě lepší z provozního hlediska, ale silnější znamená i větší. A větší baterie (byť jen o centimetry) se do Š 1203 prostě dát nedá!

 

hodnocení

0x

No jestli ji máte tak proč ne ale jestli chcete kupovat novou tak raději silnější


doplněno 30.05.16 20:14:

Samo že první změřit ale co já pamatuju tak tam 55Ah vlezla ,teda do TAZ 1500 ale kastle je snád stejná*nevi*

jenda2*

Prostor pro akumulátor je záměrně tak velký, aby tam přišel jen doporučený akumulátor. To by mohl vozit akumulátor z tanku, což jsem viděl, bohužel dotyčný řidič spálil startér. Přehnal dobu stratování a přehřál vinutí. Akumulátor dával až moc a stále...

"Akumulátor dával až moc a stále..."

Jendo, co je to za nesmysl *sok*? Akumulátor dává takový proud, jaký odebírá spotřebič (startér). Pokud se startér snaží odebírat větší proud, než je schopný dodat AKU (má malou kapacitu), AKU je přetížený a dlouho to nevydrží. Startér při tom nemá dostatečný výkon. Ovšem pokud je AKU schopen dát proud větší (má větší kapacitu), než vyžaduje startér, vůbec nic se neděje. Startér si vezme jen to, co potřebuje a zbytek kapacity se nevyužije. Startéru to nijak nevadí. To, že někdo přežene dobu startování nemá s kapacitou AKU nic společného, to se dá i s tou malou baterií. Nicméně i to by startér měl vydržet.


doplněno 31.05.16 12:39:

Mimo jiných jsem vlastnil mikrobus "Barkas". Stertér tam byl prakticky stejný, jako u té Š1203. Ovšem originál baterie měla kapacitu 150 Ah! Nikdy se nestalo, že by to startéru nějak vadilo. Akorát nebyl problém nastartovat ani v těch největších mrazech.

stonek*

Dlouhým startováním se uhřeje. Nemá to přímou úměrnost s kapacitou baterky.

 

jabraka*
hodnocení

0x

Je tu ještě jeden problém.Akumulátor je lepe mít s co největší kapacitou,pokud se vejde na místo,ale musí být také dostatečně upevněný,aby se při nárazu,nebo prudkém zabrždění neposunula a nezpůsobilo to zkrat a požár.

JABRAKA

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]