Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Škoda 1203 start po cca deseti letech

Od: ruslan odpovědí: 6 změna:

Máme škodu 1203 která stála asi 10 let venku na zahradě. Když tam dám baterku a benzín (benzín bych nalil někam do karburátoru nebo kam by bylo podle vás nejlepší ho nalít? Do nádrže určitě ne). No prostě myslíte si že by šlo ji nastartovat?

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

4x
avatar diesel

Já bych benzím nelil nikam,ale dal "kapačku" ,tj aby se bral přímo z knistru nebo jen z petlahve.Spousta rádců by vám řekla ještě vyměnit všechny náplně ale vy vyměníte náplně za x peněz a pak třeba zjistíte že to nepojede a vše nadarmo!Proto bych osobně dal hadičku od podávacího čerpadl do benálu ,baterku zdravou z jiného auta a zkusil !nejprve jen protočit klikou pokud lze a pak už natvrdo-chytne-li a auto je k tomu,pak vyměnit všechny náplně a ...

 

hodnocení

4x
avatar magdon

Vyměnit veškeré náplně (oleje, brzdovka, chladicí kapalina...) motor vyčistit (včetně karburátoru), ručně řádně protočit ("Gola" klíčem na matici řemenice na klikovce). Nalít benzín do nádrže (jak ho asi tak budete lít do karburátoru?), načerpat benzín ručně (páčkou na palivovém čerpadle dole vpředu na bloku motoru) do celé soustavy. Pokud je tam elektrické čerpadlo (spíš výjimka, zdaleka ne všechny ho měly), tak tenhle bod můžete vynechat. Pak připojit baterii, pomodlit se a otočit klíčkem... *modla*


doplněno 30.05.16 16:19:

Tak Diesel to vystihl zcela přesně *smich*. Ano pro zkoušku, jestli to vůbec k něčemu bude postupujte podle jeho rady.

 

svyjabob*
hodnocení

0x

Souhlas s dieslem, ale osobně bych teda vyměnil jedinou náplň a to motorový olej, sice vyteče minimum tím jak bude tuhý a pravděpodobně zkarbonovaný, ale snad jeden dva litry by se mohly vejít, a pro tu jistotu, aby se vám neprotočil motor a rovnou se nezadřel, a utratíte max. pár stovek. Jinak 1203 krásný auto, pošlete když tak fotku jak vypadá. *tanec*

Š 1203 a krásný auto *sok*?

Mrcha klouzavá (v zimě bylo dobré vzadu vozit bednu štěrku), slabý motor, dokonale "antiaerodinamické" tvary (u posledních typů celkem málo účinný pokus o zlepšení odstraněním "kšiltu" nad předním oknem), jediný úhel nákladového prostoru nebyl pravý, za jízdy odpadávající rezerva i s nosnou konstrukcí pod podlahou, korodující ukostření baterie (bůhví proč na nejnamáhanější šroub od zadního nárazníku), v horkých dnech přehřívání palivového čerpadla s následným chcípnutím motoru většinou v té nejnevhodnější chvíli (když se čerpadlo polylo vodou, mohlo se jet dál, jinak to trvalo několik minut), malá nádrž a velká spotřeba (na plnou (u mirobusu 27 litrů) se nedalo dojet bez tankování z Prahy do Brna)... Jezdil jsem snad se všemi typy (valník, mikrobus...) a jednu jsem dokonce vlastnil soukromě, takže vím, o čem píšu.

Výhoda byla, že jsem nikdy nekupoval pneumatiky - v té době se jich válelo po příkopech dost a většinou byly po naprotektorování použitelné *smich*

 

ruslan
hodnocení

a kde má škoda 1203 baterii? Je po dědovi takže to opravdu nevím.

Úplně vzadu, vlevo (při pohledu ve směru jízdy), za podběhem zadního kola, za takovými dvířky. Kabel ke kostře prochází podlahou a je připojen na šroub nárazníku. Pokud by byl problém (na 90 % bude) se startováním, tak tenhle spoj rozebrat a vyčistit. Případně ukostřit někam jinam.

Teda pokud se bavíme o skříňovém provedení, valník jí má venku, ve skříňce pod korbou.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]