Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, chci se zeptat ohledně přehřívání. Ikdyž je zaplý ventilator tak to vklidu jde na 110C. Kde by mohl být problém? Když jedu normálně a netočím to tak se to stejně zahřeje na tu teplotu. Ale nevím zda to je možný ale všiml jsem si že když jedu do kopce tak se to zahřeje rychle a když z kopce tak to zas klesne. Děkuji za rady popřípadě co by bylo potřeba i vyměnit.
Když se zahřeje na tuto teplotu co sem říkal tak to točit
Pak jak to zas klesne tak zase táhne..
Ahoj, řeším teď stejný problém. Fileta v naftě a když je kopec tak se začne hřát. Větrák na chladiči běží co to jde a jak je zvýšená teplota tak netáhne, musí se točit. Díky vám a termostat je v pohodě
Červená je normální teplota (čidlo z 1.3MPi)
Žlutá je ta zvýšená
Hadice jsou trošku pod tlakem, ale trochu zmáčknout jdou. Nejsou jak beton a bublinky vůbec, ani se nemíchá olej s vodou nebo naopak. A při vyšší teplotě jsou obě hadice do chladiče horké že na nich neudržím ruku a sahara běží co to jde. Jak dám topení na max tak to okamžitě padne, mechanik mi říkal že pokud neleze teplota k červenému tak je to v poho. Chci se jen ujistit, protože to dříve nedělalo a radši předejdu nějakému většímu poškození. Líná huba holé neštrěstí...
Ucpaný chladič těžko, to by výstup byl chladný. Leda nános (např. vodní kámen) na výměnné ploše, ovšem to by těžko začalo náhle (náhle leda nějaký "utěsňovač" děravého chlazení)
Chování spíš vypadá na nadměrnou produkci tepla a chladič to nestíhá uchladit. = skočený rozvod, špatné dávkování paliva atd. Spotřeba a výkon jsou OK?
Termostat otevítá při vyšší teplotě - ne to nesedí, hadice z/do chladiče by nebyly obě horké.
Vadná vodní pumpa taky ne - hadice z/do chladiče by nebyly obě horké, navíc by to netopilo (špatný oběh vody přes výměník topení)
Těsnění hlavy taky spíš ne - nejsou příznaky (bublinky ve vodě, natlakované hadice)
Toto odpovídá k prasknutému těsnění pod hlavou motoru. Podívej se do nádobky s vodou na chlazení, jestli tam není olejová skvrna, pak je to jasné (podívat se při studeném motoru). Jinak ještě otevřít nádobku nastarovat, jestli tam budou přibývat bublinky, tak je to na 100%.
Jak to může být termostat?! Pokud se mu spíná ventilátor na chladiči, tak termostat funguje - voda teče skrz chladič, kde je připevněn termospínač pro ventilátor...
To je termospínač ventilátoru? :O
nebo to je toto? autodily.shoptime.cz/...
Nevím jestli i u 1,9,ale u 1,6 dělalo že se protočila vrtulka na čerpadle a to se pak netočilo,tím pádem voda neobíhala a strašně rychle se to přehřálo. Ovšem prvně začni novým kvalitním termostatem. Logicky že když jedeš do kopce,jde více nafty,víc to hřeje,když jedeš z kopce,paliva je méně,vyrábí se méně tepla a teplota klesá
Já mám teda 1,3 a tam to je následovně,pokud je teplo,ve městě při popojíždění to lehce vyleze tak někam na 105° pak se zapne ventilátor a výš to neleze,když je zase chladícího vzduchu dostatek,tak to opět rychle klesne na 90 a během jízdy mimo město se to od 90 ani nehne
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.