Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
koupil jsem auto ze SRN (Fabia 2004 1,9 TDI). Je na něm dodatečně montovaný filtr pevných částic (co jsem zjistil, tak auto splňuej E4 a údajně němci měli za to slevy na daních). Jedná se o nějaku pasivní verzi. Zatím vše ok, bez problémů. O montáži je uveden zápis ve velkém TP.
A teď trochu úvahy:
Jak je to v případě, že se to pokazí? Jistě vím, že těžko budu shánět nový (neodstupný + cena). Lze jej demontovat, čímž se auto dostane do pvodního stavu? Lze údaj poté vymazat z TP? Popřípadě jak se toto řeší?
Vím, že se třeba montují i jednotky na E85, nebo třeba tažné když dávám z auta pryč...
Díky všem
nepoakazí se, je to obyčejná trubka ve které je jakási voština která zachytává saze, mám ve staré oktávce ze SRN to samé...stačí to občas pořádně projet po dálnici a saze se spálí...když občas trochu víc šlánete na plyn, uvidíte jak se za autem na chvilku zakouří...to se ty zachycené saze spálují...když to budete chtít odepsat, domluvte se na STK že vám to zkontrolují a potvrdí že je to demontováno...
na jedničkové Oktávce to mám v místě kde je jinak obyčejný katalyzátor, kdybych ten DPF filtr vyhodil a dal tam originální katalyzátor tak vyhodím asi 6.5 tisíce, úplně zbytečně
jinak se ten filtr dá zatunit tak že se v té voštine prorazí díra, klidně šroubovákem
Ten dodatečně montovaný filtr je tzv. otevřený filtr, někdy se mu říká pasivní. Měl by vydržet navěky ... nemůže se ucpat, nejsou tam žádné čidla, které by se mohly pokazit, regenerace probíhá pouze pasivně, takže s ní nemůže být problém.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.