Felicia 1.6 nastaveni pistu do stejne polohy

Od: Datum: 22.05.16 11:09 odpovědí: 7 změna: 22.05.16 13:32

Prosim o radu, potrebuju sundat hlavu, dam rozvody na znacky, sundam rozvody a potom mam klikovou hrideli otocit tak abych mel pisty ve stejne poloze ale o kolik a jak otocim? postupuju podle prirucky ale tohle sem nejak nepobral


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: fik
Datum: 22.05.16 11:45

Na to by měly být nějaký zajišťovací kolíčky ne? Většinou je to tak že dáš první válec do střihu,tím se ti dostane klika a vačka na značky,kliku a vačku zajistíš proti pohybu a pak sundáš řemen a nasadíš nový,samozřejmostí je nová kladka a vodní pumpa. Pozor jde to velice lehce podělat,stačí mít o dva zuby vedle a motor se ti potká,ventily ohneš klidně jen tím že motorem otáčíš s ráčnou

Ohodnoceno: 0x
 
Od: trtr
Datum: 22.05.16 11:51

Zdravím, dáte to normálně na značky (na tovární či svoje, pokud se v tom někdo hrabal) a zaaretujete kliku (u setrvačníku či někdy v bloku) a vačku zaaretujete u rozvodového kola. Jakmile povolíte napínák rozvoďáku a sundáte jej, již se nesmí nic pohnout! Chcete li sundat hlavu, tak tam je to ještě složitější na přesnost a nastavení. pokud jsou v bloku vkládané válce, tak ty se musí také fixovat!

Pokud jste víkendový automechanik, tak to raději sám nedělejte, stačí jedna chyba v aretaci, nastavení či napnutí řemene a chodíte pešky.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: samouk123
Datum: 22.05.16 12:14

diky za rady ale u tohoto motoru se nic nearetuje, byl bych vdecny kdyby napsal nekdo kdo ma stimto motorem zkusenosti

Od: fik
Datum: 22.05.16 12:16

Musíš to nějak zaaretovat,když sděláš řemen tak pak s něčím pohneš a už to budeš nastavovat hodně těžko,jednoduše kola vačky a kliky musejí být vůči sobě pořád ve stejné poloze

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.05.16 12:20
avatar

nearetuje se, ale taky se s ním hlavně nehýbe. Před sundáním čehokoliv se nastaví na značky a pak se již nehýbe. Pokud by se náhodou přece jen hýbalo, musí se před nasazením hlavy opět nastavit vše na značky, aby nedošlo ke kolizi ventilu s pístem.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.05.16 12:53
avatar

na tátovo autě sem dal klikovku dole na značku nahoře u vačky sem jí nenašel tak sem vzal slabej štětec a barvu a udělal si svoje značky a to jak na vačce tak pro jistotu na klice

poté co povolíš napínací kladku a sundáš řemen už se ani klikovkou ani vačkou neotáčí!

vylaboruješ vodní pumpu,dáš novou,pak dáš novou napínací kladku,nandáš novej řemen a dáš si pozor aby ti to sedlo na značky

poté napneš řemen napínací kladkou a opět přitom dáváš pozor aby ti to sedělo na značkách nesmí ti to utýct ani o zub !

po napnutí si ručně opatrně protočíš několikrát dokola motorem aby ses přesvědčil že to de a že se nepotká,

znova skontroluješ napnutí řemene a jestli ti to přesně sedí na značkách

pokud je vše v pořádku tak to zadekluješ a můžeš to zkusit natočit

jak to poběží tak to komplet poskládáš *palec*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.05.16 13:32

myslím si že by to mělo být asi o čtvrt otočky proti směru HR.. ale zkontroluješ to nejlíp tak že přes otvor pro svíčky odměříš drátkem.. každopádně svíčky ven, než s tím budeš točit a hlavně s citem...

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.