Jízda bez dobíjení

Od: Datum: 22.05.16 10:31 odpovědí: 9 změna: 22.05.16 22:20

Chci se zeptat, kolik km bych zhruba ujel bez dobíjení s Fabií 1,9 TDI od okamžiku rozsvícení kontrolky dobíjení? Baterii mám o kapacitě 72 Ah. Mám na mysli situaci, kdy by baterie byla v dobrém stavu, plně nabitá a měl bych samozřejmě vypnuté všechny spotřebiče včetně světel. Ptám se jen informativně, abych byl v obraze. Děkuji za informace


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 22.05.16 10:45
500km možná i vic byste klidně ujet mohl.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.05.16 13:48
avatar

Jel jsem jednou z Prahy do Ostravy. Měl jsem dvě baterie. Po Praze jsem ještě svítil, aby mě nebuzerovali Policajti. Dojel jsem k Devíti křížům. Tam jsem preventivně vyměnil baterku a dojel cca 20 km od Ostravy. Tam jsem na stopce šlápl na brzdu, rozsvítila se brzdová světla a konec. 500 km podle mě ani náhodou.


doplněno 22.05.16 13:56:

všechny spotřebiče nevypnete nikdy . pořád bude odebírat proud řídící jednotka, centrál, paměť radia, brzdová světla, atd. atd.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.05.16 14:43

Spotřeba samotného motoru není až tak velká. Prakticky tam teče několik A. Pokud je baterie v dobré kondici a plně nabitá, tak bych těch 500km viděl reálně.

Mě odešel altík u Renault Trafic. Bez baterie a funkčního alternátoru jsem urazil přes 300km. A klidně bych ujel tisíce. Stačilo jen vyšroubovat chcípací ventil na čerpadle a místo něho dát šroub. Pak to jelo, dokud by nedošla nafta. Výhoda starých rotaček. Ale zase to nešlo chcípnout.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.05.16 16:26
avatar
Mel jsem nakou baterku 54ah , po umreni alternatoru a rozsviceni baterie jsem ujel 50km , pote konec. Vse po tme. U fabky nejvice zere proud posilovac. Samozrejme baterka jiz nebyla v OK stavu. Ale 500km fakt ne.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.05.16 16:40
Rozume, superb 1,9tdi bez světel atd. v pohodě 300km. Druhy den cca. 30km do servisu před tím samozřejmě startování!
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.05.16 16:52

To že má 72Ah (měla jako nová), a že jí akorát nabijete nic neznačí.
Záleží totiž především na tom, v jaké je kondici, a jakou má reálnou kapacitu, a to nejste schopen odhadnout ani náhodou, leda v specializovaném servisu. protože stačí jedna sezóna a špatné zacházení s baterií, a už se můžete dostat o třetinu až polovinu kapacity baterie níže. Také záleží na tom, kolik si toho vezme při nastartování, jelikož jedno nastartování se rovná i "několika hodinám jízdy". Jinak samotná jízda, když byste se snažil, nespotřebuje skoro nic (pár ampér za hodinu). A je možné s tím najet i jak někdo psal 500km, ale být vámi, raději si nechám v nejbližším servisu vyměnit altík (cena za hodinu práce cca 200-400,-) a samotný alternátor koupíte použitý za 100,- na autovrakovišťi, a to samotná výměna je ani né na 30 minut. Nevím jak u TDi, ale u 1,4 MPi byl alternátor hezky ze předu před hlavou.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ddddddd
Datum: 22.05.16 17:19

Když jsem mněl Octávku, tak jsem ujel bez dobíjení zhruba 40km, ale zhruba v půlce přestalo fungovat ABS.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jenda2
Datum: 22.05.16 20:10

Něco kolem 3,5 hod. chodu motoru. Spíš méně. Při běžných potkávačkách.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vernon
Datum: 22.05.16 22:20
500km je blbost, bylo by to max. pár desítek km.
Elektrohydraulický posilovač bez dobíjejícího alternátoru nepracuje.
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.