Zdravím, nejde mi proud do palivového čerpadla. Všechno jsem už prošel a nemůžu najít závadu. Mohl bych napojit čerpadlo přímo na baterku společně se spínačem a čerpadlo bych pouštěl vždy před startováním a po jízdě bych ho vždy vypnul?
Tím si koledujete o prů..r (například požár auta). Ve svém zapojení jste mimo jiného tak trochu pozapoměl na pojistku. Netvrďte, že se Vám nemůže stát, že čerpadlo zapomenete vypnout!
Můžete si zapojit jiné, externí relé přímo na spínací skříňku, kde je napětí po zapnutí klíčku nebo čerpadlo zapojit přímo. Jen to relé chrání kontakty spínací skříňky při nějakém zkratu v čerpadle. Jsou různé možnosti.
Palivové čerpadlo musí běžet pouze pokud běží motor, nebo se startuje! Tedy nesmí běžet i poté, pokud motor třeba zadusíš při rozjezdu, nebo když z nějakého jiného důvodu zhasne a zůstane puštěné zapalování. Proto vždy při zapnutí zapalování čerpadlo natlakuje a vypne. Teprve při startování a nastartování se znova rozběhne.
To je sice pravda ale pokud je závada taková že ti odejde mínusový ovládání relé čerpadla který de z řj motoru tak sou ty opravy drahý a nevyplatěj se a proto se to řeší přepojením po klíčku Sam sem to měl na svým bývalím oplu a nou problém
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.