Zapojení pal. čerpadla přímo na baterku

Od: Datum: 10.05.16 22:39 odpovědí: 8 změna: 11.05.16 20:51
Zdravím, nejde mi proud do palivového čerpadla. Všechno jsem už prošel a nemůžu najít závadu.
Mohl bych napojit čerpadlo přímo na baterku společně se spínačem a čerpadlo bych pouštěl vždy před startováním a po jízdě bych ho vždy vypnul?

Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 10.05.16 23:19
avatar

ne takhle ne !

dělá se to tak že to napojíš na 12V po klíčku a to přez spínací relé

nebo přepojíš po klíčku původní relé čerpadla

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.05.16 23:52
Zeptam se jako blb, ale jak poznam spinaci rele? :D
Datum: 11.05.16 02:50
avatar

Spínací relé je taková kostka z níž čouhají takové plíšky,na které se nastrčí dráty,

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.05.16 07:22
avatar

Tím si koledujete o prů..r (například požár auta). Ve svém zapojení jste mimo jiného tak trochu pozapoměl na pojistku. Netvrďte, že se Vám nemůže stát, že čerpadlo zapomenete vypnout!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: seznamelalalla
Datum: 11.05.16 07:26
A co takhle vypnout imobilizer aby tam ten proud zase sel?
Ohodnoceno: 0x
 
Od: jenda2
Datum: 11.05.16 08:06

Můžete si zapojit jiné, externí relé přímo na spínací skříňku, kde je napětí po zapnutí klíčku nebo čerpadlo zapojit přímo. Jen to relé chrání kontakty spínací skříňky při nějakém zkratu v čerpadle. Jsou různé možnosti.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vernon
Datum: 11.05.16 20:07
Palivové čerpadlo musí běžet pouze pokud běží motor, nebo se startuje! Tedy nesmí běžet i poté, pokud motor třeba zadusíš při rozjezdu, nebo když z nějakého jiného důvodu zhasne a zůstane puštěné zapalování. Proto vždy při zapnutí zapalování čerpadlo natlakuje a vypne. Teprve při startování a nastartování se znova rozběhne.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.05.16 20:51
avatar
To je sice pravda ale pokud je závada taková že ti odejde mínusový ovládání relé čerpadla který de z řj motoru tak sou ty opravy drahý a nevyplatěj se a proto se to řeší přepojením po klíčku
Sam sem to měl na svým bývalím oplu a nou problém
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.