Nejste přihlášen/a.
jak často myjete motor a děláte to sami,jak postupujete,jakým přípravkem,na co si dát pozor,nebo necháváte mytí motoru na profesionální firmě,kolik to stojí? děkuji
Pokuď z něho něco prosakuje,je lepší ho nechat přetěsnit,než to spláchnout do kanálu...Brrrr.
Dějou se horší věci než kapka oleje v kanále..hlavně ať si všichni co pálí v kotlech různý sajrajty jako plastový flašky a podobný sáhnou na svědomí-to se na vesnici v zimě kolikrát ani nedá dejchat a ať nikdo netrvdí že je na tom tak špatně že si nemůže nadělat dřevo
Ale zpět k tématu,ono hlavně pokud z toho něco chčije,tak je to mytí bezpředmětný,týden a je to zase stejný
Zdravím, třeba u nás je myčka s cirkulací vody-špinavá voda se přečistí a čistá voda opět k použití. Jinak opravdu je třeba mít těsný motor, mytí motoru bych často neprováděl. U nového vozu max jednou ročně a prvních pět let, pak už bych se bál. Je-li dobré krytování, tak se moc ani ušpinit nemůže.
Nechal jsem se zlákat a dal po 12 letech kompletně odborně mokrou cestou vyčistit Oktávii ( 2500 Kč),Když jsem si liboval,jak mám krásný motor vysvětlil mi "můj"mechanik,že to je jen sprey na plasty,ale daleko větší problém je podle něho v tom, že jej umyli wapkou a jsou tam nějaké součástky,které potřebují být namazané.Takže mne nepochválil a já sebe také ne,protože interier vůbec nevoněl jako když to samé udělala konkurenční firma u služebního auta. Takže jak píší rádci přede mnou,již vícekrát ne.
Myji motor 1x ročně Servošamponem. Těch pár konektorů rozpojím, vyfoukám, stříknu silikonovým olejem. Motor je jak nový. Při výměně oleje vždy něco steče a pak je to hnus. Škodovky a jiná německá auta není problém. Francouzská auta problém je a veliký. Italská jak co.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.