Mastná lamela spojky

Od: Datum: 09.05.16 04:20 odpovědí: 6 změna: 09.05.16 19:38

Ahoj,měnili jsme převodovy olej u vw golf 1.9 tdi,vypuštění oleje v pohodě,ale při nalévání nového jsme asi 3 deci omylem nalili do otvoru kde je spojka,spodem začal vytékat ven tak nás napadlo,že to není nalévací otvor,od té doby spojka při vyšších otáčkách prokluzuje,poradte prosím co s tím,někdo píše,že se olej časem vypálí a žádnou škodu nenapáchá,jiní zase,že musím lamelu vyměnit,nebo snad nějak odmastit?díky za odpovedi


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 09.05.16 09:16
avatar

já bych to zkusil přez ten otvor za chodu na volnoběch vystříkat čističem brzd a nešetřil bych no a pokud to nepomůže vidim to na výměnu lamely spojky

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.05.16 10:04
avatar

Používali jsme trichlórový hasičák na vystříkání a odmaštění. Jestli ještě existují nevím. Ale 100% zabral.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: trtr
Datum: 09.05.16 10:24

Zdravím, odmašťovat myslím můžete jak chcete, ale obložení mastnotu absorbuje a je KO. Jak se spojka ojede, opět bude mastná.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mzxy
Datum: 09.05.16 10:28

kdo je to "měnili jsme"?

Nestyďte se napsat "měnil jsem"

a k tomu "ušetřil jsem"

Doporučuji řádně odmastit i spojkové ložisko

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fik
Datum: 09.05.16 14:04

Jak už bylo psáno,zkusit odmastit,ale myslím že je pozdě. Obložení spojky stejně jako obložení brzd je ze savého materiálu a hodně toho oleje se natáhne i dovnitř,ty to odmastíš a ono to zachvilku vyvzlíná znova,možná když to budeš opakovat tak 5x tak by mohl bejt nějaký efekt,ale to už bude snadnější tu lamelu vyměnit,vnitřek spojky dokonale vymýt nějakým odmašťovadlem,třeba technickým benzínem,připadně koupit i spojkové ložisko pokud už je třeba špatné a vyměnit. Holt poučení pro příště,když jdeš něco dělat,pořádně si nastuduj jak se to dělá

Ohodnoceno: 0x
 
Od: trtr
Datum: 09.05.16 19:38

Zdravím, ano, máte pravdu. Před akcí je lepší si něco přečíst, manuálů je plný internet.

Jen na okraj, má tazatel v převodovce oleje správně množství(kontrolní-plnící otvor by měl obsahovat měrku)? Málo oleje-nemaže, moc oleje-tlakuje a začnou možná téct gufera na poloosách. Gufera poloos je při výměně oleje lépe také preventivně vyměnit.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.