Nemá výkon, dusí se

Od: Datum: 06.05.16 23:02 odpovědí: 5 změna: 07.05.16 17:40
Zdar. Typek ke mě přijel s tím že mu z ničeho nic nejede poradně auto. Jako automechanika mě první napadlo že mu to samo brzdí. Jo brzdí, kotouče horké ale na rovině jde potlačit. Zkontroloval jsem kabeláž OK. Filtr OK. Dal jsem ruku k výfuku a pěkně horké plyny z toho šly. Tak horké že to zahrivalo i páku ruční brzdy. Ventilátor se spouštěl furt i když byla teplota uprostřed. Ale motor hořký jak svině. Koukl jsem do nádržky od chladící kapaliny a byla pěkně černá, bublalo to tam a byly tam stopy po oleji. Když jsem to projel tak se to po plném plynu dusilo a do kopce to těžce zrychlovalo. Mám vážné podezření na prasklé těsnění hlavy, co vy na to?
doplněno 06.05.16 23:23: No tak prý je to čím dál horší a ani kopec už mu to nechce vyjet. Začalo to vcera.

Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 06.05.16 23:28

Takhle na dálku těžko říct. Dle černé nádržky chladící kapaliny možná prasklá hlava nebo těsnění. Hlava ven, tlaková zkouška a uvidí se. Když bude OK, vyměnit těsnění.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: zakuj
Datum: 07.05.16 00:14
Pokud je tepla rucka tak bude pricpanej vyfuk, nebo katalyzator. Sundat, vyklepat, projet. Olej v nadobce bude asi kvuli tesneni pod hlavou.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: asd1
Datum: 07.05.16 13:35

"Jako automechanika" - to mi k dotazu vůbec nesedí. Automechanik by se takhle neptal, ale měl by jasno. Buď má základní mezery ve znalostech nebo to není automechanik...

Buble do vody + olej ve vedě = netěsné mezi spalovacím prostorem, mazáním a chlazením = těsnění hlavy, ruplá hlava/ blok atd.

Podle popisu rovnou shodit hlavu. Pokud motor není v dobrém stavu tak může být levnější vyměnit celý motor než se v tom hrabat... Těsnění hlavy, šrouby, práce, a už lítaj tisíce. Ruplá hlava/ blok = zbytečně placená rozborka. Celý motor taky pár tisíc = kouknout na nabídky a pak se rozmyslet jestli oprava nebo výměna...

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 07.05.16 15:51

Podfouknuté sací ventily.Skus tlaky válců.Nenapsal jsi typ vozidla.Může to být i porušený předstih,Nebo ti zahlcuje.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mikebrown
Datum: 07.05.16 17:40
Omlouvám se, je to Ford Mustang 4.6i rok 1997.

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.