Kouřivost motoru

Od: Datum: 06.05.16 10:19 odpovědí: 5 změna: 07.05.16 13:46

Renault Kango 1,4 najeto 150 tisíc, po nastartování a několika km pokuřuje jak stařičký diesel po ohřátí na 80 stupňů bez viditelného kouře, vysoká spotřeba oleje 1 litr na 1000 km, kde může být závada, původní majitel řidička klidná žádný závodník, olej používán dle návodu


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 06.05.16 10:33

Chyba je v tom co už jsi napsal.

Motor žere olej a to nesmí (rozhodně ne tolik).

Takhle to vypadá na přidřené pístní kroužky, které nestírají olej. Více ale dokáže říct pouze odborník na motory. Ten musí na motoru provést měření a podle nich může usuzovat kde je asi závada.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.05.16 11:05
avatar

Pokud kouří studený -je to OK,a spotřeba oleje? no u některých motorů je taková v normě!

Zkuste vymontit svíce do otvoru nad píst stříkačkou cca deci petroleje a nechte aspoň 24 hodin působit pak odsajte nebo protočte beze svíček a pak teprve se svíčkami-pokud byli zapečené kruhy-petrolej je uvolnil a měl byste to poznat i na chodu motoru!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.05.16 12:31

bývají to pístní kroužky, které propouští olej do válců...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.05.16 21:39

Mám dobré zkušenosti s MILITEK-em.Kdysi stál pětikolo.Utěsní celý motor a vydrží až do nové výměny oleje.Rapídně se stiší.Kdyby byla nějaká rýha na válci,nebo jinde,Tak film ji zacelí.Pak už jenom katalizator.Ale jestli projdete emisemi,tak tam není problém.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: asd1
Datum: 07.05.16 13:46

Tipuju řidička žádný závodník, ale dávala tomu záhul za studena (na to vůbec nemusí vytáčet do max. otáček, stačí plný plyn v nízkých až středních otáčkách)... Velice častá příčina žraní oleje - opotřebené kruhy/ válec/ píst, kroužky za studena nestíraj, za tepla jen částečně.

Zkusit ten petrolej jestli to nejsou připečené kruhy, když to nepomůže tak asi lít nejlevnější použitelný olej (příp. např. místo 2W30 lít 5W40, 10W40, nakonec nejlevnější olej klidně M6AD ;), dojezdit dokud to pojede nebo vás to bude bavit. Olej často kontrolovat ať to nevyjedete pod min. hladinu oleje (kontrolka oleje už je pozdě, to je v motoru často max. litr oleje = nemaže to rozstřikem ve skříni a může se přidírat spodek motoru)

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.