Chcipani auta pri dojezdu na krizovatku

Od: Datum: 06.05.16 08:10 odpovědí: 11 změna: 07.05.16 13:27
Dobry den, mam peugeot 206, r.v.1998. Posledni dobou se mi stava,ze pri dojezdu na krizovatku nebo pri parkovani (zkratka,kdyz vyradim a dobrzduju),ze mi to chcipne. Zacalo to min a ted je to casteji. Celkove to zacalo asi pred dvema tydny. Dela to spis,az se motor vic zahreje. Auto ma lpg,ale kdyz jsem lpg vypla,bylo to uplne stejne... Rano nastartuju uplne bez problemu hned. Pak po chcipnuti na krizovatce to blbe chyta a kdyz pridam plyn,otacky najednou drzi na neutralu treba na 2tis.nez se rozjedu... Pak zastavím a zase to ztrati otacky a nekdy chcipne nekdy ne. Nevite prosim cim by to mohlo byt? Jeste rok bych potrebovala,aby vydrzelo :-P Dekuji
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 06.05.16 08:49

Dobrý den, mně toto dělala zapalovací lišta. Zkuste si na vrakovišti sehnat jinou a vyzkoušejte. Řekněte jim objem a typ motoru a oni by Vám měli vybrat tu pravou. Neberte ale lišty od Sagem, byly poruchové. Chtějte např. Valeo nebo Bosch.


doplněno 06.05.16 10:19:

Diesel: Netroufám si tvrdit, že je to jen ta zapalovací lišta, jen jsem podal moji zkušenost, že mi tohle dělala a opravdu až po chvíli, po zahřátí motoru. Je možné, že příčinou je nějaké čidlo. Jen bych rád dodal, že mám benzín Xsaru 1,4i 55 kW a žádný krokový motorek nemám, to měla mám dojem až 1,6i. Bratr, který má taky Peugeot 206 - stejný motor jako já, též nemá krokový motorek. Bohužel tazatelka neuvedla, co za motorizaci má. Víme jen, že benzín, ale to je málo údajů.


doplněno 06.05.16 10:20:

Marketka: Na odpis to určitě není, bude to nějaká prkotinka, možná jak napsal Diesel.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.05.16 09:31
avatar

Dejve zapalovací rampa vynechává jak u stadeného tak u teplého motoru a nejvíc je to cítit při přidání plynu!Toto byh vyloučil i když možné je vše! Osobně bych se nebál tvrdit že to dělá krokový motorek-na volnoběh otevírá přívod vzuchu pro motor(když je zavřena klapka,tzv obtokový ventil) a také by to mohlo dělat teplotní čidlo pro ŘJ!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: marketka
Datum: 06.05.16 09:48
Dekuji za nazor, nekam s tim zajedu... Pokud by to bylo,jak rikate,asi se nemusim bat opravy za nekolik tisic, respektive,ze by to bylo na odpis? Do opravy do 2 az 3tis.bych do toho jeste sla... Vubec nemam pojem,co kolik tak stoji
Datum: 06.05.16 10:37
Mohla by to dělat škrtící klapka
Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 06.05.16 14:08
avatar
Můžeš napřed sama zkusit vyčistit váhu vzduchu.Na fóru Xsara http://www.xsara.cz/phpbb3/viewforum.php?f=61 je návod který průměrně zručnému člověku dovolí se do toho pustit i bez servisu. Je tam i popis kontroly toho krokového motorku a jeho promazání.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.05.16 12:36

že by předchůdce start and stop systému?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: marketka
Datum: 06.05.16 14:52
Taky mi rikal kolega )
Datum: 06.05.16 22:03

Já mám sice Fiat Uno,ale ten problém taky.Mi to dělá lambda sonda.Špatně vyhodnocuje.Vysvětlím.

Na studený start startuje jak víno.Ale jak se nahřeje,tak chcípá.Lambda sonda vyhodnocuje spaliny.Jenže pokud je vadná,tak nedá impulz do programátoru,a auto si stále myslí,že je studené a dává víc benzínu.Proto se zahlcuje a dusí.Skuste zajet k nějakému opraváři a vyměnit.Do roka investici máte vrácenou,nebot audo bude mít menší spotřebu.Já ji měnim příští týden.Ještě předtím poproste manžela,nebo přítele,aby se podíval na dráty od té lambdy sondy.Mohla vám je prokousat třeba kočka.A pročistit kontakty kontaktolem.Vaše auto jsem neviděl,tak neznám stav.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: zakuj
Datum: 07.05.16 00:00
Stejny problem jsem resil na focusu, vycistete skrtici klapku pripadne vahu vzduchu cisticem na brzdy. Pokud se nezlepsi pote pres diagnostiku nechte nastavit klapku do zakladniho nastaveni. Kdyz nepomuze tak to cidlo a tak dale...
Ohodnoceno: 0x
 
Od: asd1
Datum: 07.05.16 13:27

Focus má volnoběh jinak řešený, tam to bývá často volnoběžný ventil (zasviněný = snadnovyčistit nebo unavená pružina = seřídit/ vyměnit), nebo podtlaky, tím se začíná. Začít váhou vzduchu/ klapkou je přeskočení postupu... Kolísání volnoběhu může dělat i lehce posunutý rozvod (pozor u Focusu časté)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.05.16 00:34
avatar

volnobeh, vacha vzduchu, lambda, klapka, krokovy motorek apod podle auta... udelejte reset ridici jednotky, to problem nevyresi, ale oddali

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.