Bílý kouř a nechytne

Od: Datum: 22.04.16 16:19 odpovědí: 10 změna: 22.04.16 19:02

zdravim dělali sme rozvody a asi sme nejspíš pohnuli s čerpadlem nejspíš áč ted nechytne vůbec a když tak jen na chvilku a začne bíle kouřit co myslíš? co je špatně? děkuji za odpověd a je to 1.9 D Peugeot 309


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: karel1234
Datum: 22.04.16 16:22

Auto nejede,proc?*zed*

Ohodnoceno: 3x
 
Od: rob1
Datum: 22.04.16 16:24

Šak píšu měnili sme rozvody a asi se pohnul nejspíš čerpadlo. Ono to chytí dyž se zatahne za čerpadlo tak nachvílu chytí a pak zhasne a když chytí tak bílej kouř

Datum: 22.04.16 16:36

řekl bych že ti to vstřikuje za horní úvratí.. proto to dymí bíle.. máš to nejspíš o zub mimo.. neznám peuegoty ale nejspíš by tam měly být základní značky..

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fik
Datum: 22.04.16 16:44

Pokud nemáš dobré znalosti a vybavení,proč se pouštíš do rozvodů? Myslím že předvstřik se seřizuje na čerpadle u tohodle auta,jde s čerpadlem otáčet?,respektive je uděláno tak aby se s ním dalo otáčet?. Klidně to můžeš mít posunutý třeba o zub celý,to by taky odpovídalo tohle chování motoru,můžeš být ještě rád že to není o víc zubů a že se ti to nepotkalo. Na to existují takové speciální zarážky kterými si kola zaaretuješ a když nasazuješ nový řemen tak se ti nic nepootočí

Ohodnoceno: 3x
 
Od: rob1
Datum: 22.04.16 16:58

vše sme udělali i stima šroubama no ale asi na tý jedný straně to moc nešlo no tak se pohnulo asi to čerpadlo

Datum: 22.04.16 17:07

otazka je jestli jste je tam nervali ve špatné poloze.. díval jsem se na net a aretuje se nejdřív setrvák šroubem m8 nebo kulatinou a pak ti šrouby v čerpadle museji pasout, jestli jsou mimo tak musíš potočit ještě jednou dokola klikou a měly by pasovat.. a vačka se musí taky zaaretovat.. pokud to pak pořad nepojede, tak s čerpadlem potoč o zub ve směru, kde to chytá.. ale raději pak protoč opatrně motorem.. at se ti to nepotká

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fik
Datum: 22.04.16 18:36

Když něco nejde tak to hnedka nesmíš řešit silou,musíš začít od znova,krok po kroku a zjistit kde jsi udělal chybu,teprve až máš všechny aretační prvky pevně usazené,a vačku a kliku na rysce tak teprve potom můžeš sundat řemen,dřív ani náhodou. Podobnýho experta jsem řešil nedávno,to nebylo na rozvodech,ale na spodním čepu u feldy,nešlo mu to nasadit do těhlice tak to tam prostě namlátil,co na tom že se musel vyměnit stejně čep znova,protože ten byl zničený,ale ještě jsem strávil tak dvě hodiny než jsem ten zalisovaný čep z tý těhlice vyrval-a příčina byla to,že si nevšiml že mu tam zalezl kus gumoasfaltu,proto to tam nemohl dostat.

Doporučoval bych to auto dotáhnout do servisu aby to tam vyřešili,nevědomostí si to můžeš rozhodit ještě víc a jak se ti střetne ventil s pístem,tak můžeš motor tak zahodit nebo mu uděla komplet generálku-a pozor,startér má sílu na to aby se to celý podělalo,ventil je v hlavě většinou ze šikma a není potřeba žádná velká síla aby se ohnul,údajně na to stačí i pootáčení ráčnou motorem

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.04.16 17:37
avatar

Nejprve bych ŘÁDNĚ zaretoval vačku ,kliku a zjištoval jak je čerpadlo nebo rovnou odtáhnul do servisu (garážista,mechanik ...)Nejde o nic jiného než si zmařit motor! A přitom u XUD je to tak jednoduché,že je pomalu umění toto zkazit.N a peuclubu,nebo na bxclubu com bych si stáhnul manuál na některý z modelů PSA který měl identické motory (citroeny BX,ZX...P205,309,306,405) a jednal del toho.tj do základního nastavenení a musí šlapat,nebo je zrada v dodávce paliva!


doplněno 22.04.16 18:33:

Jendo XUD nemá rysky!Má aretační otvory na šrouby tuším 8mm a setrvák na tyčku 7mm!

Ohodnoceno: 1x
 
Od: jenda2
Datum: 22.04.16 19:02

To je naprosto jedno, jestli je tam ryska nebo aretační otvor (to má i Fiat aj.). Při výměne řemene se ničím nehýbe a běžně se ani ničím nepohne. Tedy v servisu. Po výměně se rukou protočí motor a musí vše sedět.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jenda2
Datum: 22.04.16 17:50

Kola musejí být všechna na rysku. Pokud to dělal nějaký jeliman, to pak můžete rovnou motor rozmlátit kladivem. To by tak mohlo byjít na stejno !

Ohodnoceno: 1x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.