Nejste přihlášen/a.
zdravim dělali sme rozvody a asi sme nejspíš pohnuli s čerpadlem nejspíš áč ted nechytne vůbec a když tak jen na chvilku a začne bíle kouřit co myslíš? co je špatně? děkuji za odpověd a je to 1.9 D Peugeot 309
Šak píšu měnili sme rozvody a asi se pohnul nejspíš čerpadlo. Ono to chytí dyž se zatahne za čerpadlo tak nachvílu chytí a pak zhasne a když chytí tak bílej kouř
Pokud nemáš dobré znalosti a vybavení,proč se pouštíš do rozvodů? Myslím že předvstřik se seřizuje na čerpadle u tohodle auta,jde s čerpadlem otáčet?,respektive je uděláno tak aby se s ním dalo otáčet?. Klidně to můžeš mít posunutý třeba o zub celý,to by taky odpovídalo tohle chování motoru,můžeš být ještě rád že to není o víc zubů a že se ti to nepotkalo. Na to existují takové speciální zarážky kterými si kola zaaretuješ a když nasazuješ nový řemen tak se ti nic nepootočí
vše sme udělali i stima šroubama no ale asi na tý jedný straně to moc nešlo no tak se pohnulo asi to čerpadlo
otazka je jestli jste je tam nervali ve špatné poloze.. díval jsem se na net a aretuje se nejdřív setrvák šroubem m8 nebo kulatinou a pak ti šrouby v čerpadle museji pasout, jestli jsou mimo tak musíš potočit ještě jednou dokola klikou a měly by pasovat.. a vačka se musí taky zaaretovat.. pokud to pak pořad nepojede, tak s čerpadlem potoč o zub ve směru, kde to chytá.. ale raději pak protoč opatrně motorem.. at se ti to nepotká
Když něco nejde tak to hnedka nesmíš řešit silou,musíš začít od znova,krok po kroku a zjistit kde jsi udělal chybu,teprve až máš všechny aretační prvky pevně usazené,a vačku a kliku na rysce tak teprve potom můžeš sundat řemen,dřív ani náhodou. Podobnýho experta jsem řešil nedávno,to nebylo na rozvodech,ale na spodním čepu u feldy,nešlo mu to nasadit do těhlice tak to tam prostě namlátil,co na tom že se musel vyměnit stejně čep znova,protože ten byl zničený,ale ještě jsem strávil tak dvě hodiny než jsem ten zalisovaný čep z tý těhlice vyrval-a příčina byla to,že si nevšiml že mu tam zalezl kus gumoasfaltu,proto to tam nemohl dostat.
Doporučoval bych to auto dotáhnout do servisu aby to tam vyřešili,nevědomostí si to můžeš rozhodit ještě víc a jak se ti střetne ventil s pístem,tak můžeš motor tak zahodit nebo mu uděla komplet generálku-a pozor,startér má sílu na to aby se to celý podělalo,ventil je v hlavě většinou ze šikma a není potřeba žádná velká síla aby se ohnul,údajně na to stačí i pootáčení ráčnou motorem
Nejprve bych ŘÁDNĚ zaretoval vačku ,kliku a zjištoval jak je čerpadlo nebo rovnou odtáhnul do servisu (garážista,mechanik ...)Nejde o nic jiného než si zmařit motor! A přitom u XUD je to tak jednoduché,že je pomalu umění toto zkazit.N a peuclubu,nebo na bxclubu com bych si stáhnul manuál na některý z modelů PSA který měl identické motory (citroeny BX,ZX...P205,309,306,405) a jednal del toho.tj do základního nastavenení a musí šlapat,nebo je zrada v dodávce paliva!
Jendo XUD nemá rysky!Má aretační otvory na šrouby tuším 8mm a setrvák na tyčku 7mm!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.