Výběr auta

Od: Datum: 20.04.16 21:25 odpovědí: 15 změna: 21.04.16 19:56
avatar

zdravím rodina se rozrůstá a uvažuji o 7 místném autě co by jste mi doporučili? roční nájezd kolem 10 tis takže nafta nepříchází v úvahu uvažuji o oplu zafiře na CNG, jezdím krátké trasy kolem komína co by jste mi doporučili a sčím máte zkušenosti ať už kladné či záporní chtěl bych auto do 200 tis kč a rok né starší než 2008, vyplatí se dovoz ze západu nebo se dívat po česku díky za postřehy


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: jezevec
Datum: 21.04.16 07:51

Jak nemám rád francouzský auta, doporučil bych Renault Espace. Za málo peněz hodně muziky.

A pokud francouzský auta taky nemáš rád, zkus Chrysler Grand Voyager.

http://suchen.mobile.de/fahrz…riant1.modelId=8&pageNumber=1

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.04.16 09:17
avatar
Espace je za malo muziky draha hracka. Kazove auto a drahe ND. Priklanim se ktomu chrysleru.
Jinak kolem komina je nejlepsi benzin ci LPG. Jenze velke auta budou zrat po meste klidne 12l/100km.
Jinak klidne auta typu viano , galaxy...
V te zafire ta treti rada sedadel je pro decka , ne pro dospele na delsi trasy. Ktomu pak do kufru nedate jiz nic.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: jmlc®
Datum: 21.04.16 08:14
avatar

Ze zkušeností v okolí:

- Citroën Berlingo 1.6

- Citroën C4 Picasso 1,6 Grand VTi

- Volkswagen Touran 1,6

- Volkswagen Caddy 1,6

Švagr si sehnal toyota verso 1,8, ale to je tak jedna v ČR za dva roky...nicméně pokud byste sehnal, pak můžu taky doporučit.

A podobný bílý jednorožec - http://www.sauto.cz/osobni/detail/seat/alhambra/16615370?goFrom=list

Ohodnoceno: 2x
 
Od: jinx®
Datum: 21.04.16 09:37
avatar

Ak by ste teda prehodnotil tu naftu tak kandidat by bol Ford S-MAX.Uvažujem o ňom aj ja...mám svoje preferencie,ale nebudem to riešiť v tomto vlákne..

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.04.16 09:38
avatar
Souhlas. Mam ho v i ja ve svem vyberu.
Hlavne 1,8tdci , motor bez dpf a jeden z mala poslednich drzaku dieslu.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: jinx®
Datum: 21.04.16 11:13
avatar

Myslím že sme na tom podobne.7 miest,bez DPF TDCi 1,8/92kW alebo 2,0/103kW,starší model bez displaya s dvoma okrúhlymi budíkmi,6-rýchlostný manuál,farba hnedá,strieborná,tmavo šedá,bledomodrá..ostatné už to má všetko čo chcem...ešte ťažné

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.04.16 19:50
avatar
Jo souhlas.
Me staci i 5sedacek , bud benzin (bude to ale zrat) nebo jen 1,8tdci ta je bez dpf. Dvoulitr jiz dpf ma.
1,8cka ma litinovy motor. Nevyhoda je horsi zahrivani motoru.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: kuky®
Datum: 21.04.16 10:41
Co takhle novou Dacii Dokker/Lodgy? S motorem 1,6Sce je to nepřekonatelný vůz v poměru cena/užitná hodnota
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.04.16 12:04
avatar

naftu nechci z důvodu kratkých tras tak proto benzín nebo cng nebo LPG, ale nejraději bych šel do cng protože to startuje i na cng a nemusíte čekat až to z benzínu přepne na lpg vaše názory? roční nájezd kolem 10 tis. km

Od: asd1
Datum: 21.04.16 12:47

Ono naftě krátké trasy až tak nevadí, pokud občas ohřejete motor a jednou za čas "vyženete pavouky z vejfuku" tak to motoru vůbec nevadí. Spíš méně pohodlí typu později topí, nehonit studený motor = prvních 10 km nemůžete předjíždět atd. (ale novější motory se ohřívají rychleji - jsou lehčí). A věší nároky na baterku v zimě..

Spíš jde o ekonomiku - dražší motor (to platí spíš jen pro nová auta), víc oleje, dražší filtry atd. Než se zaplatí menší spotřebou tak už znova měníte. Na druhou stranu nafta má lepší tah do kopce atd. Tahle velikost auta bude mít ve městě rozdíl ve spotřebě klidně nafta 8 X benzín 12

Krátké jízdy vadí i benzínu - degradace oleje, rezne výfuk atd.

Bral bych auto v lepším stavu a jestli benzín, nafta, LPG, CNG je celkem jedno... Asi je dobré vyhnout se nejnovějším dieselům s kurvítkama. To ale platí i pro benzín - litrový tříválec s dvojturbem taky nic moc... Za mne asi ten S max, akorát Fordi reznou...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.04.16 12:55
Mám Cng a startuju na benzín, tak nevím pokud premyslis o zafire 1,6 bez turba tak ta ma nějakých 70kw. Takže je to lenoch. Novější s turbem 110kw. Doporučují dovézt z D. Tady to jsou stočený vraky.
Když sleduju ceny Cng,tak nemít v okolí nejlevnější cerpacku v ČR,tak už Cng šlo dávno z domu. Po r.2020 to naší mocipani stejně zabijou spotřební dani. Kde jsou ty časy,když jsem tankoval za 18kc. Ted za 22kc/kg,ale někde i 27..
doplněno 21.04.16 13:11: Asd1: tak ti nevím Karle,já s naftou mohl předjíždět vždy,aniž bych motor musel vytacet..
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.04.16 13:22
avatar

danys: takže zavrhujete cng? myslel jsem že auta na cng už od startu jedou na cng, kdežto u lpg musíte počkat než se zahřeje třeba 4 km což už jsem v cílí? jak to tedy je myslel jsem že lpg je pro mne nevýhodné vyvrátíte mi to někdo? furt se rozhoduju mezi cng a lpg čerpačky neřešte mají otvírat cng kousek od domu a daleko moc nejezdím

Od: asd1
Datum: 21.04.16 13:33

Neřeš spotřebu, ale celkové náklady. Na krátké jízdy 10 kkm se LPG moc nevyplatí, spíš ta nafta... Pokud nepořídíš nachystanou káru kde majitel odhadl životnost a ty po 5kkm budeš řešit čerpadlo, vstřiky, dvouhmotu a jiné radosti...


doplněno 21.04.16 13:36:

Danys nejde jen o vytáčení. Chtít po studeném motoru víc jak 50% výkonu škodí i v malých otáčkách - nejde jen o rychlost pohybu pístu ve válci, ale i o tlak na píst a ten je nízkých otáčkách větší... Předjíždění obecně = plný výkon a to ke studenému motoru nejde. Předjet traktor v klesání neberu jako předjíždění ;)


doplněno 21.04.16 13:43:

LPG/ CNG - už zabudované bude olítaná kára, kdo jezdí málo ten si to nekupuje... A zabudovat se zaplatí kdovíkdy jestli vůbec.. Rozepiš si všechny náklady, pravděpodobnou poruchovost (riziko poruchy) a porovnej... Pořizovací cena, běžný servis, poruchy, spotřeba...

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 21.04.16 14:43

CNG nezavrhuju, ale už to není tak výhodný jako dřív, hlavně kvůli znižující se ceně benzínu, nafty a lpg. Cena cng šla v posledních letech dost nahoru, běžně kolem 26kč/kg. Do r. 2020 se u cng zvyšuje spotřební dan minimálně. Po tomto roce je asi jasné co nastane, vzhledem k tomu, že cng bude už celkem rozšířený.

CNG se startuje na benzín, po přidání plynu se přepne na plyn (u některých vozidel po delší době vzhledem k teplotě).

S nájezdem u ojetých vozů počítejte tak 40000 km/rok spíš víc.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 21.04.16 19:56

máme v práci renault traffic a spokojenost.. jezdíme s tím dlouhé trasy.. pohodlí se tomuto autu upřít nedá...jen jestli už to není dost velké...

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.