Nejste přihlášen/a.
zdravím všechny - dneska jsem začala poprvé po zimě sekat trávu, ale v půlce se traktůrek zaseknul a nejel - baterii měl nabitou, benzínu dost, oleje taky - pak jsem zjistila, že je jedna pneumatika poloprázdná, dofoukla jsem ji, ale stejně nejede - nastartuje, ale nerozjede se ani dopředu, ani dozadu, a zvuk je trochu divný - raději jsem ho odtlačila pod střechu... poradíte mi, co by to mohlo být? co ještě zkusit? děkuji...
je to traktor MTD, manuál mám - Strejci, díky za radu, už ho studuju... problém by mohl být ve svíčkách, vida... nastuduju si to a zítra prověřím
děkuji za radu - ale jak nahoře píšete, že mám nastartovat a kouknout do motorové části, tak to bohužel nepůjde - jsem tu sama a jakmile sesednu ze sedačky, motor se automaticky vypne... ale zkusím to nějak vykoumat, nebo někoho sehnat, aby mi pomohl - vypadá to opravdu na ten řemen... díky
tak jsem to byla zkontrolovat a řemen je na převodech, jak má být...
... ale je pravda, že když na něj sáhnu, není úplně napnutý...
Mindo sorry,ale jestli si myslíte že když nafoukáte kolo tak se traktor rozjede tak to opravdu né(senzory tlaku a řídící jednotku to určitě nemá) ,tak že asi servis nebo nějaký kutil.Nevím jak má řešen pohon nápravy ale asi bude zespod klínovým řemenem tak se můžete mrknout jestli není poškozen nebo neupad jinak může být opravdu problém kdekoliv-řemenice,náprava,převodovka...chce to vidět
Jo a když ho nastartujete a motor běží tak ten pojezd ve svíčkách opravdu nebude
nehledejte problém v motoru ten šlape ale netočí se kola(nebo néé?),to co tam rachotí bude nějaká řemenice nebo nedejbože přímo převodovka.V tom motoru je klika přímo na hřídel takže kdyby rachotil motor tak se to musí i rozjet.Nastartujte, zařeďte (jestli to má klasickou převodovku) a mrkněte ze spod jestli se točí na převodovce řemenice
vypadá nějak takto