Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Traktůrek nejede

Od: minda® odpovědí: 12 změna:

zdravím všechny - dneska jsem začala poprvé po zimě sekat trávu, ale v půlce se traktůrek zaseknul a nejel - baterii měl nabitou, benzínu dost, oleje taky - pak jsem zjistila, že je jedna pneumatika poloprázdná, dofoukla jsem ji, ale stejně nejede - nastartuje, ale nerozjede se ani dopředu, ani dozadu, a zvuk je trochu divný - raději jsem ho odtlačila pod střechu... poradíte mi, co by to mohlo být? co ještě zkusit? děkuji...

doplněno 20.04.16 20:54:

je to traktor MTD, manuál mám - Strejci, díky za radu, už ho studuju... problém by mohl být ve svíčkách, vida... nastuduju si to a zítra prověřím :)

výtka
Upozornění od sys strejc 20. 04. 2016 20:28:42
Upřesněte, o jaký se vlastně jedná traktůrek! Manuál k němu není?

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

mopet*
hodnocení

2x
S největší pravdepodobnosti vám spadl pojezdovy řemen. Patrně byl povoleny nebo nějak poškozený. Je to ten řemen co je až nahoře jakoby schovaný za rámem vede přes celý stroj od motoru až dozadu k převodovce.
Ten divný zvuk může být to že řemen jenom vlivem poškození vypadl z nějaké kladky, takže se točí, ale protože není napnuty tak to nejede.
hodnocení

děkuji za radu - ale jak nahoře píšete, že mám nastartovat a kouknout do motorové části, tak to bohužel nepůjde - jsem tu sama a jakmile sesednu ze sedačky, motor se automaticky vypne... ale zkusím to nějak vykoumat, nebo někoho sehnat, aby mi pomohl - vypadá to opravdu na ten řemen... díky

doplněno 21.04.16 08:00:

tak jsem to byla zkontrolovat a řemen je na převodech, jak má být...

doplněno 21.04.16 08:01:

... ale je pravda, že když na něj sáhnu, není úplně napnutý...

mopet*
A točí se když je traktor nastartovany? Máte převodovku manuální, nebo hydraulickou?
Není řemen spadly v předu na motoru? Je to tam špatně vidět, spadne z řemenice hned pod ní a je jenom na osce. To samé se může stát i vzadu. Vypadá že je nasazeny, ale není.
hodnocení