Nejste přihlášen/a.
...to je dilema, co? ...1,6 55kW byl výborný motor - úsporný, živý , spolehlivý, trvanlivý. Máte ještě jeden náhradní - ono jich z těch oplů zbylo hodně. Staré opely shnily a tyhle výborné motory zůstaly. Snesly by ještě jedno kolo - jen kdyby k tomu byly náhradní auta - kastle.
Jestli chcete novější - zkuste Astru G - už to určitě moc nestojí, a koroze nebyla tak hrozná jako u F. Ovšem jedině s tímto 8mi ventilovým motorem který tam teď máte. 16ti ventil ecotec nebrat.
A jestli úplně nové, tak to neporadím - sám bych nevěděl.
Rozhodně bych nekupoval nic nového, pokud tento je v pořádku!
-orezlé věci se dají buď opravit pouhým očištěním a barvou nebo vyvařením. uložení tlumiče je pár set. Na roční nájezd je tento motor výborný, stejně tak na servis. Pokud se jedná o pár tisícovek za celkovou renovaci na další 3-4 roky, jezděte a jezděte... Měnil bych jen v případě, že se vyskytne zásadní a velmi drahý problém.
S novým autem asi nepočítáte - to by muselo být do podnikání bez DPH, aby se to vyplatilo. S ojetým počítejte další nutné náklady po pořízení. Někde je EKOvýpalné, dále nutný základní servis + rozvody, někdy servis velmi drahý...
Přitom auta do roku 2000-2004 (podle typu, značky) byla ještě dělána jako auta na dlouhé tratě (doživotní). Nová auta (mladší 10 let) jsou plné elektriky a kurvítek... s plánovaným užíváním 5 let nebo 250ti km
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.