Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Auto hned po škole

Od: mikebrown odpovědí: 8 změna:
Zdar.Mám měsíc do maturity ale co dál? Práci mám hned jistou tak si chci pořídit auto jelikož ten obor studuji a je to můj koníček i takový lapač bab :D Jenže, nemám ani rubl tak mě poraďte jestli je třeba výhodné si vzít půjčku třeba na 50 000 (35 000 auto+olej, filtry,10 000 pojistka^chci diesela). Jen mě tak ještě zajímá jak jste si pořídili svoje první auto?

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Ušetřil jsem si na něj. Brát si půjčku na auto, když nemáte "ani rubl" je kravina a cesta do pekel.

hodnocení

0x

První auto mi daroval strýc, který potřeboval něco většího a bezpečnějšího pro čerstvou rodinu... Byla to tehdy Škoda 105 L z roku 1980... no, tehdy, bylo to 5 let zpátky, mám ji dodnes a zbavovat se jí nehodlám *smich*

doplněno 05.04.16 06:37: 50 tisíc, pokud bydlíš u rodičů, máš za 4 měsíce našetřeno i při běžných výdajích, to už snad vydržíš.

ctenar*
hodnocení

0x

Dobrá rada do života: jedinou věc, kterou by jsi si měl v životě koupit na splátky, je dům/byt (jinak by trvalo dlouho na to ušetřit).

Vše ostatní raději za hotové.

Těch 50 tisíc můžeš za rok klidně ušetřit. Půjčku 50 budeš splácet kdoví jak dlouho a ve výsledku zaplatíš mnohem víc, než 50 (kolik je úrok a poplatky?)

hodnocení

0x
A jéje, další adept se starým polorozpadlým Golfem...

fik
hodnocení

0x

Předně bych ti doporučil si nepůjčovat,pokud ti nepůjčí někdo známý nebo z rodiny,všechno šíleným způsobem přeplatíš,protože když zatím nemáš práci,banka ti nepůjčí a od nebankovních společností to si na to auto radši vážně počkej.

Za 35 tisíc diesel to nebude nic moc extra,za to koupíš tak možná ty nejvylítanější exempláře oktávek první generace nebo nějakýho čtyřkovýho golfa-všechno ovšem ve stavu kdy do toho nejspíš budeš jen sypat a sypat. Může se poštěstit,ale dobrých aut za tuhle cenu moc není.