Skoda superb 2.5TDI

Od: Datum: 01.04.16 10:09 odpovědí: 15 změna: 02.04.16 16:28
Cus mam dotaz ohledne superbu z roku 2003 nasel sem peknej i se servisni knizkou.Jak sou na to cenove dily?na kolik me vyjdou rozvody,brzdy...ten zaklad.Cet sem ze 2.5 TDI sou prej na spoleehlivost desny je tomu tak?Byla by to kasicka na mince nebo to fakt neco vydrzi i kdys ma za sebou 14 let Dik
inzerat zde http://www.carstrade.cz/zobra…ni-nabidky.p11.html?auto=3236

Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 01.04.16 11:26
avatar
Tydle motory sou velkej malér,opravy sou velmi drahé
Ted má známej v oravně jeden takovej na dílně potkal se a majitel je tam za 60 litrú
Takže jsi li dobrodruh s mnoha penězi tak neváhej a kupuj *smich*
Hledej motor 1,9 tdi 96kw *palec*
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.04.16 13:13
avatar
Hledej jinde. 2,5nafta neni dobry motor.
Jinak auto ma najeto pry 300k km. Pravda muze byt jinde...
Servisku ti zfalsuje kdokoliv za par minut.
Auto ma jiz 13roku. Sve nejlepsi leta ma jiz zasebou.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: mzxy
Datum: 01.04.16 15:24
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.04.16 15:38

1,9tdi jedine

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.04.16 16:02
Mám 1.9tdi najeto 350k km a chodí stále výborně.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: fik
Datum: 01.04.16 16:10

Připojím se k ostatním,motor 2,5 TDi je jeden z nejhorších motorů co koncern vyrobil,jak radí ostatní 1,9 TDI je nesmrtelný motor. Díly jsou samozřejmě trošku dražší,přece jen je to auto vyšší střední třídy,ale tak jak u prémiovek to nebude. Musíš každipádně počítat s tím že jak na starou feldu to nebude,když budeš dávat rozvody minimálně kolem 10 tisíc počítej,komplet brzdy možná taky.

Pokud tomu nerozumíš vem si sebou na koupi mechanika,protože prémiovější auto z roku 2003 pokud by jsi narazil na slepenou vylítanou plečku tak to bude bezedná kasička na peníze,ta prohlídka opravdu důkladná.

Jinak auto jako celek řekl bych dobrý,ani po 14 letech by s tím nemusely být problémy,jen je třeba dobře vybírat

Ohodnoceno: 0x
 
Od: coffey
Datum: 01.04.16 16:49

byl sem se dnes na ni podívat no a jde poznat že 300tkm je málo světla žlutý jako pampelišky, vnitřek ošahanej,šaltra totež,a na přední masce na chromovym ramečku puchyřky

Datum: 01.04.16 18:18
avatar

Měl jsem ho osm roků (byla to taky 2003) a nedal jsem na něj dopustit. Prodal jsem ho před měsícem se stavem tachometru cca 340 tisíc, ale za trochu jinou cenu. Za 45 tisíc. (po výměně vaček, rozvodů + nové pneu, servo). Motor perfektní, pokud se dodržuje doporučení výrobce - to je především nejezdit pětikilometrové a kratší cesty. To ja auto na cestování a ne na poskakování po městě. Samozřejmě, že třeba taxikářům nemohl ten motor vydržet. Diesel všeobecně není motor na pojíždění. Tento šestiválec má slabinu v mazání, pokud se netočí ve středních otáčkách, jinak ať si říká kdo chce co chce, je to dobrý motor, ale nééé pro každý styl jízdy. Rozvody jsou za pakatel, cca šestku. Asi jsem měl štěstí, protože i v servise se divili, že mám první trysky, první turbo, první čerpadlo a netknuté řízení (nedělal se na něm jediný čep) a automat bez závady. Dával jsem autu jen to co potřebovalo a odvedlo perfektí službu.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nickys
Datum: 01.04.16 21:45

Můžete nám prosím upřesnit, kde výrobce doporučuje nejezdit pětikilometrové a kratší trasy? Nemohu to nikde dohledat.

Děkuji.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.04.16 09:20
avatar
Obecne diesel neni na kratsi trasy. Budete jezdit furt se studenym motorem , kdy je mazani horsi. Ktomu v aute bude furt zima. Turbo bude dostavat pokurit a spotreba u studeneho motoru je velka. Baterka taktez bude dostavat grady pri startu v zime a kratke trasy ji nedobijou. Nevidim duvod na kratke trasy jezdit s dehtem.
Ohodnoceno: 1x
 
Od: nickys
Datum: 02.04.16 13:16

Obecně jsem se samozřejmě neptal. Dotaz směřoval na opicaka, kde výrobce nedoporučuje jezdit krátké trasy. Stále se mi nedaří to dohledat.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: karel1234
Datum: 02.04.16 13:34

Opicak ma zrejme moc bujnou fantazii,pochybuji ze by vyrobce auta neco takoveho napsal.Jinak tohle tvzeni je davno prezite,bezne se jezdi s dieslem po meste ,bez vetsich uhon.Zrovna taxikari jsou dobry priklad,nahrkaj po meste kolikrat 400 - 500 tisic a na nejakou udrzbu prdej.I po meste ma diesel mensi spotrebu,zrovna ja jednim uz 5 let jezdim za 8 l,kdybych mel to auto v benzinu tak jezdim za 14 l.A studene benzinove auto se snad neopotrebuje?*zed*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.04.16 15:21
avatar

Z 95 procent si za stav auta může majitel. Nedělá běžné prohlídky, nedělá pravidelnou údržbu, nechová se k autu tak, jak by měl. Údržba se odsouvá na později, přejízdí se kilomtery. Není to jen v otázce motorů, ale například i čepy. Čep řízení může vypadnout jen absolutnímu blbovi, který na auto kašle a je líný se podívat o víkendu pod auto nebo si myslí, že to ještě počká.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.04.16 15:13
avatar

manuál strana 166

Ale chce to číst celé, ne jen určitou větu nebo stránku.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nickys
Datum: 02.04.16 16:28

Toto je ovšem ale obecné doporučení ohledně "Jízdy a životního prostředí", týkající se vlastně všech automobilů.

Neberte to tak vážně, tlak eko-nazi. Nejde samozřejmě o doporučení ohledně životnosti motoru.

"Saving electricity" je stejně úsměvný odstavec, podobně jako doporučení, že v autě nemám vozit zbytečné věci.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.