Aditivum do fábie 1.4 63kW

Od: Datum: 29.03.16 21:17 odpovědí: 9 změna: 30.03.16 17:03
Dobrý večer, mám fabií má najeto 40 tis km. Mohu použít aditivum do benzínu má to smysl? A jaké by jste mi doporučil? Díky
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: hk
Datum: 29.03.16 21:21

Nemá to smysl. Vhodnější je tankovat u zavedených pump (zavedená neznamená drahá), včas měnit olej, filtry atd... Aditivum vám nepomůže s ničím.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: harley
Datum: 29.03.16 21:27

Má to smysl - sníží usazování karbonu

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hk
Datum: 29.03.16 23:28

Já vám vaše zbožné přání neberu.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: harley
Datum: 29.03.16 21:54

Ma to smysl -

http://www.ochranamotoru.cz/f…vstrikovacich-trysek-test.php

http://www.vif.cz/produkty/aditiva-do-benzinu/


doplněno 29.03.16 23:26:

to promon - shell je kvalitativně na urovni kde jakého JZD , to potvrdilo již několik měření jak nafty tak benzínu - u shellu kupuješ jen značku bez kvality .

http://auto.idnes.cz/diskuse.…e=A080915_145641_automoto_fdv

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hk
Datum: 29.03.16 23:36

Opravdu si myslíte, že je nějaký rozdíl mezi jednotlivými značkami pupm u běžného benzínu? Tak to rozhodně není. Ty dvě rafinérky v CZ vyrábějí stále to samé a produkt je leda tak znehodnocen přepravcem a mezičlánky řetězce. Rozdíl je pouze u premiových PHM.

VIF, Millers a jiné nesmysly skutečně nijak neovlivňují nic. Jen kapsu a dobrý pocit. Případně sníží výkon motoru při předávkování.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.03.16 16:26

ale no taaak.. samozřejmě že tyto věci fungují.. ale ve vysoké koncentraci.. mluvim o naftě.. u benzinu nemam zkušenost.. v doporučovaném poměru teoreticky taky ale to je pro dlouhodobé užívání a nijak viditělně to asi pocitit nejde.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: asd1
Datum: 30.03.16 16:30

Nemáte prevdu. Výchozí nafta je často stejná, ale je rozdíl v aditivech. Pokud vim tak OMV vozí nafru z Rakouska a je tam rozdíl i ve výchozí naftě. Nebo si zkuste natankovat v D - natankuju v ČR, dojedu na jednu nádrž. Natankuju Německou a zpátky na hranicách mám ještě třetinu nádrže - že by to zpátky bylo tolik z kopce?

VIF funguje, na autě jsem s ním měl spotřebu o dost menší a velký rozdíl byl při studených startech. Počítal jsem to a VIF se vyplatí i finančně. O ochraně čerpadla a vstřiků ani nemluvim.

Paliva v ČR nemají nějakou extra kvalitu - často jen těsně splňují normu. D, A, CH - tam paliva normu splní s velkou rezervou. Kdo tam jezdí tak to nejspíš zná hlavně u nafty - motor ztichne, jde líp za plynem, nečoudí při přidání plynu, zmenší se spotřeba. A není to jen placebo pocit.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.03.16 21:48
avatar

Použít to, samozřejmě můžete, ale smysl to nemá. Ono je tro tak, že prostě existuje určitá cílová skupina, která má nutkavou touhu do nádrže něco dolévat s pocitem, že vyčistí motor, či palivové potrubí, zvýší výko, či výdrž motoru a pod.

Praxe je taková, že jsem se služebáky všech možných typů najezdil dost přes milion kilometrů a do žádného z nich - ať nafťáka, či benzíňáka jsem nikdy nic navíc nelil. Totéž do svého auta. A vzhledem k tomu, že ony zmíněné služebáky najezdí v průměru 400-500tkm než jdou z firmy, tak ty aditiva asi nebudou tak potřebná věc. Jediné pravidlo - nebereme palivo u různých pokoutních benzínek, firma používá ShellCard, takže tankujeme u Shell, OMV a Benzina.


doplněno 30.03.16 21:06:

To harley - takže Shell je podle Vás ne´kvalitní palivo? Mě je to tedy úplně putna, výběr ShellCard provedlo vedení firmy. Ale pak je tedy o to pozoruhodnější, že - jak jsem už psal - auta u nás běžně najezdí tolik km bez potíží? Netřeba jistě poznamenávat, že o aditivu si služebáky mohou nechat leda zdát, stejně tak tzv prémiová paliva se nepoužívají.

Takže to vidím takhle - pokud dokáží auta různých značek (Škoda, Peugeot, Opel VW) najezdit statisíce kilometrů a to i přes to, že s nimi jezdí různí řidiči, tak pak nevidím důvod, proč do svého auta, které má podstatně lepší péči a podstatně nižší nájezdy něco ,,navíc´´ lít.

Ale uznávám, že někomu to prostě může dělat dobře, ten pocit, že číní veci lepší a dokonalejší *smich*

Doktoři podobným věcem říkají placebo efekt *smich*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fik
Datum: 30.03.16 17:03

Lejt si můžeš cokoliv kamkoliv,to je tvoje věc,ale smysl to mít nebude,nebo jen zcela zanetbatelný. Třeba u starých motorů jako byla škoda 120 a skončil speciál,tak tam to byla a je nutnost,protože by se zaklepala ventilová sedla,to byla náhrada olova.

Paliva v česku jsou totiž takové šunty,že když máš nějaký citlivější systém tak jej to stejně rychle zanese,řeč je hlavně o naftě,u těch benzíňáků to není tak akutní a nějaká aditiva tomu pramálo pomůžou

Víc motoru prospěješ kvalitním olejem,olejovým filtrem a jeho včasnou výměnou a tím že to nebudeš trápit za studena

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.