Nejste přihlášen/a.
Dobrý den
Chtěl bych se zeptat na co slouži klapka v motor?
Děkuji za odpověd
Na tento dotaz se nedá zasvěceně reagovat. Je nezbytné k dotazu doplnit další informace , alespoň v jaké funkční části motoru se klapkja nachází .Npř. v karburátoru je škrtící klapka a její funkce je ovlivňovat dodávku směsi do válců motoru.
Jedná se o škrtící klapku. Nevíte kolik by stála nová? a kolik by si mohl učtovat servis za její výměnu?
Když s autem zastavím na semaforu a auto je v neutrálu tak to chcípne a musím znovu startovat.
Golf 3 je tak bezne auto, ze kdyz zajdete na vrakoviste, kde se specializuji na VW, tak jiste funkcni klapku sezenete. Vrakoviste a konec koncu i klapku si muzete predem sehnat na internetu a pak si pro ni uz jenom zajet. Vrakovist s webovou prezentaci je dost.
Stejne tak si ji muzete sehnat pres VW fandaklub. Jiste se nekomu nekde nejaka bude valet. www.vw-club.cz/
Bude stat nekolik stovek a montaz u znameho automechanika v garazi zabere maximalne hodinu.
doplněno 04.09.09 11:05:A ste si jisty, ze je to vadnou klapkou?
Nejprve zkuste klapku pouze vycistit.
pozn. Golfy III - mají jednoduché vstřikování...popsaná záváda ale nemusí být škrtící klapkou ... jen tam víc možností že nedrží volnoběh ..takhle virtuálně opravdu nejde dost dobře poradit.. zkuste ještě jinou dílnu než toho s "klapkou"
Krome klapky to muze zpusobovat lambda sonda, vaha vzduchu nebo treba krokovy motorek volnobehu. Na ten bych vsazel v prvni rade - u auta, ktery ho ma - coz nevim, zda je pripad tveho trojkoveho golfa - hlavne, kdyz nevime motorizaci.
To je motorová brzda jak uvádíte , která se ještě používá u motorů Tatra. V podstatě se jedná o záklopkou , která uzavře výfukové potrubí a odstaví dodávka paliva , čímž i spoří pohonné hmoty . Tím motor klade odpor proti otáčení vlivem kompresního tlaku ve válcích ve všech pracovních cyklech čtyřtaktu .To se projevuje při zařazeném rychlostním stupni jako brzdící účinek vozidla .Kromě této funkce slouží motorová brzda k odstavení (zhasnutí) motoru.
zdravím p.milanacukrara i ostatní příznivce motorizmu. miro
Nejen u Tater. Motorova brzda formou klapky ve vyfuku se pouziva stale u mnoha nakladnich vozu - nejcasteji formou solenoidoveho ventilu.
Je to nejjednodussi reseni snizujici naklady. Vsechny jine retardery (hydraulicke, elektromagneticke) jsou nakladnejsi a poruchovejsi a vyplati se pouze pri dalsich specifickych podminkach.
Kazdopadne skrtici klapka sani muze byt z mechanicka z vrakoviste za par korun nebo i funglovka elektronicka primo od vyrobce za par tisic.
Chce to blize specifikovat.
Stále jsem se nedozvěděl o jakou (kterou) klapku jde.
Mimochoidem škrtící klapka v karburátoru v podstátě reguluje množství vzduchu při průchodu difuzerem karburátoru a tím jeho rychlost průchodu difuzerem. Čím je vyšší rychlost vzduchu (větší množství za jednotku času) v zůženém místě sacího kanálu karburátoru (difuzeru) tím je tam vyšší podtlak a tím je vysáváno z trysky vice paliva- motor má vyšší výkon. To je funkce karburátoru pro regulaci výkonu motoru ve středních otáčkách..
Příjemné dny volna přeji. miro
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.