Zasekávání otáček octavia 1

Od: Datum: 21.03.16 22:26 odpovědí: 17 změna: 25.03.16 12:39

Dobrý den,prosím o radu,mam octavii 1 1.6 55kw,mam problem že při studeném motoru se mi zaseknou otáčky na 2500 a spadnou až cca po minutě někdy déle,dělá to jak na volnoběh tak při jízdě.Cca po 5minutách je vše v pořádku..Vyměnil sem už spoustu věcí a problem stále stejný,aktuálně provedeno:kontrola sání,nikde nepřisává,výměma škrtící klapky original-nastaveno přes vag,čidlo teploty,lambda sonda..Nevíte někdo co jiného by to mohlo dělat?Už si nějak nevim rady.Děkuji za každou radu.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 22.03.16 07:12

Já mám přibližný problém s Feldou a nyní budu pokračovat s lambda sondou resp. s jejím vyhříváním- protože to je snad poslední možnost. Ta začne pracovat při teplotě cca 400 stupňů, což trvá pomocí výf. plynů několik minut a k rychlejšímu dosažení teploty má vlastní vyhřívání.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: marad
Datum: 22.03.16 22:14

U mě nepomohla ani lambda,první co jsem dělal bylo vyčištění klapky a kontrola zda to někde nepřisává,bez výsledku.Potom sem měnil lambdu jelikož sem si všimnul že je tam naka univerzal a slepená izolepou,tak už sem měl radost že sem našel problem a bohužel nic,potom sem vyměnil čidlo teploty,taky bez výsledku,nakonec výměna klapky za origo,činu sem radši nekupoval,a taky bez výsledku.Absolutně už nevim kde je problem a na co se zaměřit a co zkontrolovat.

Datum: 22.03.16 08:28
avatar
Bud se seká lanko plynu nebo je v háji čidlo teploty nebo to chce vyčistit a nastavit klapku http://www.vectra-club.cz/viewtopic.php?f=15&t=35
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.03.16 22:41

Dajte to na originálnu diagnostiku a uvidíte výsledok.Jednotlivé diely pred výmenou je lepšie najprv premerať a ziskať hodnoty pri chode motora pri diagnostikovaní.Otáčky vám klesnú až po dosiahnutí určitých tepelných hodnôt ktoré sú optimálne pre spaľovanie a katalizáciu plynov a chyba môže byť kdekoľvek,takto to je len hádanie lebo jednému pomohlo to,inému ono.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.03.16 22:50
Tohle mi dělala Felicie,hlavně v mrazech. Neřešil jsem a jezdil na funkci to nemělo vliv.
Jinak to tipuju na tu lambdu
Ohodnoceno: 0x
 
Od: marad
Datum: 22.03.16 22:56

Mě to dělá pořád,v létě i v zimě,u mě lambda vyměněná a pořád stejný,VAG taky nic neukazuje tak nevim kde je problem

Od: marad
Datum: 23.03.16 13:32

Našel sem video na netu a přesně takovýto problem mam: http://luboslm.rajce.idnes.cz…acky/#VID_20160102_145738.jpg

Při šlapání na plyn nikdy otáčky nespadnou na 900-1000 tak jak by měli ale zůstanou zaseklí kolem 2000tis

Datum: 23.03.16 18:54
avatar

zkusilsi tu klapku vyčistit dle toho odkazu?

čistila se ta klapka vůbec někdy?

odkaz je sice na felicii ale ten motor je v oktě stejnej


doplněno 23.03.16 19:36:

tak to se omlouvám nák mi to uniklo

ta klapka nese méno jakého výrobce? někdy je třeba hledat problém i v novém díle a někdo kdo umí s diagnostikou by to měl poznat

Ohodnoceno: 0x
 
Od: marad
Datum: 23.03.16 19:32

Klapka je uplně nová,psal sem hned na začátku že sem ji měnil,je tam original,měnil sem ji cca před 3týdny a bez výsledku

Datum: 23.03.16 19:41

smazal jsi adaptace a znovu nastavil klapku?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: marad
Datum: 23.03.16 20:19

Ano to sem smazal,dělal mi to kamarád mechanik,klapkou to určitě neni,klapka je ok.VAG taky nic neukazoval,vše bez chyby.

Od: majcoo
Datum: 23.03.16 19:44
Podobny problem som mal na tom istom aute.. Jedine co som si vsimol vadne bola prasknuta podtlakova hadicka od boxu filtra k posilnovacu brzd. Tam to lapalo falosny vzduch. Po vymene sa to zlepsilo ale studene starty hlavne v zime mali vyssie otacky pripadne aj kolisali cca tu minutu. Myslim si ze stym sa neda zrejme nic robit na kolko tym tieto motory trpeli.Mozno je to vyrobna chyba v riadacej jednotke motora. Skus to hodit na vag com a uvidis i ti to nieco najde. Ja som okrem sporadickej chyby zapalovanie skrat na kostru nemal nic ten skrat to mohli robit aj zapalovacie kable, ked napriklad bolo vlhko a skocila iskra cez krytku kabla na kostru motora. Ale otacky to nejak neovplyvni. Viac som to neriesil. Ked som to aj dal mechanikovi po vycisteni klapky vymene palivoveho filtra plus cistenie rozdelovaca a vymene sviecok mi povedal, ze to je u ty h motorov normalne. Chybu nenasiel ziadnu a lambda sonda keby je na odchode tak to pocitis na spotrebe. Bohuzial sa ani mne nepodarilo tento problem vyriesit. Podla mna to robi sytic ktory riadi teplotne cidlo. Vyskusal poriadne poctivo vycistit klapku s hadrickou vlhkou od cistica na klapky. Poriadne vo vnutri hrdla klapky to prebehni. Potom nastartuj a striekanim toho spreja do klapky to cisti. Podrobny postup mas hoci kde na nete. Po vycisteni nechaj motor zahriat na pracovnu teplotu a nechaj otacky nech si sadnu na cca 800-850 proste bezne otacky na neutrali. Pretoze po cisteni budu mozno 2 minuty zvysene potom sami klesnu. Ked klesnu nechaj auto chvilu bezat. Vypni motor. Odpoj minus od baterie mozes aj na 30minut kludne. Nahod minus spat nastartuj a uvidis ako sa to bude chovat. Otacky ti chodit zrejme nebudu ale studene starty tym nenapravis. Bohuzial..
Ohodnoceno: 0x
 
Od: marad
Datum: 23.03.16 20:21

Klapka je nová neni třeba ji čistit.Otáčky za studena by se měli pohybovat okolo 1200-1300 tak sem to vždy měl,až ted poslední dobou se začali zasekávat na 2500

 

Od: marad
Datum: 23.03.16 21:05

Ještě mě napadá,když na volnoběh točim volantem tak otáčky mírně kolísají,nevíte někdo zda je to normální nebo by mohl být problem třeba někde u posilovače?Třeba podtlaková trubka posilovače?Nemohlo by to třeba přisávat tam a tím by vznikly potíže se zasekáváním otáček?

Datum: 23.03.16 21:24
avatar

už to tu někdo psal skus to postříkat okolo sání a klapky čističem brzd , pokud by se ty otáčky zvedali je někde netěsnost a přisává to vzduch

ty trubky prohlídni taky tam by problém bejt taky mohl

Ohodnoceno: 0x
 
Od: marad
Datum: 23.03.16 21:53

Kolem klapky a sani to nepřisává to už sem vyzkoušel,zkusim zejtra ještě zkouknout to řízení ,jestli by to nemohlo přisávat někde okolo hadice

Od: marad
Datum: 25.03.16 12:39

Tak podtlaková trubka k posilovači ok,tak už nevim kde je problem:)

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.