Nátěr pro účinnou ochranu výfuku automobilu

Od: Datum: 19.03.16 20:19 odpovědí: 10 změna: 21.03.16 07:11

Opakovaně musím před TK ošetřit výfuk automobilu. Dělám to pravidelně co 2 roky, některou část i ročně. Zatím jsem používal stříbřenku se silikonem od Druchemy. Nemá však dostatečnou životnost a navíc obsahuje xylen. Máte někdo dobrou zkušenost, jaký kvalitní nátěr na povrch výfuku použít? Díky za každou dobrou radu.

M.J.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 19.03.16 20:37

Za dávnmých dob , kdy byla potíž něco sehnat, jsme používaly na ochranu výfuku spec. černou barvu určenou pro výfuky, která vydržela 400 stupňů. Ale zda existuje dnes a pod jakým jménem nevím.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.03.16 20:43
Koupil jsem 2x pozinkovany výfuk a drží už par let.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.03.16 20:57
avatar

Já používám na výfuky i na válce.Jak na moto i na auto ALKYTON žáruvzdorná barva. http://www.express-color.cz/p…aruvzdorna-barva-cerna-0-75l/ .Vydrží mě na výfukách klidně i 5let

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.03.16 21:20
avatar
Vyskoušel sem za ta léta lecos nic nepomáhá a dúvod je jednoduchy hnije to totiž zevnitř
Ohodnoceno: 2x
 
Od: cicko
Datum: 19.03.16 21:36

Proč "musím"? Bez toho neusnete? Mimo zbytečných nákladů a ztráty času to nemá žádný jiný efekt. Chcete-li výfuk, který přežije auto, pořiďte si nerezový.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: fik
Datum: 19.03.16 22:17

Záeží co máš za auto,jestli benzín tak je to zbytečná práce,zhnije to totiž rychleji zevnitř než z venku,a i když to ještě kolikrát z venku vypadá pěkně,vevnitř jsou ty tlumiče totálně rozsypaný a auto kvůli tomu nejede protože je přidušený. U nafty je to jinak,ta má mastný saze a výfuk zevnitř do jisté míry je zakonzervován

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 20.03.16 09:08

U benzínu záleží na tom, jestli se jezdí dlouhé nebo krátké trasy. Při krátké trase voda zkondenzuje uvnitř výfuku, nestihne se odpařit a pak to koroduje. Já mám LPG, což je pro výfuk ještě o něco horší než benzín, ale jezdím dlouhé trasy. Výfuk už má 11 let a koroduje mi to hlavně zvenku ... vnější krycí plášť zrezivěl po 7 letech, jsem zvědavý, jak dlouho teď vydrží ten hlavní plášť.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.03.16 22:43
avatar

Stříkám zinkovým sprejem, ale shnití se stejně nevyhnete - většinou vyhnije zevnitř ven vlivem vlhosti

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 20.03.16 09:53
avatar

Žárový nerez, nebo stejně zkoroduje.

Nátěry nefungují.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: karlvonbahnhof
Datum: 21.03.16 07:11

Jednou jsem při stříkání spodku vozu asfaltovým lakem nastříkal i zadní díl výfuku (víceméně omylem) a když jsem potom po roce nebo dvou kontroloval spodek vozidla, tak jsem v údivu zjistil že tam ta asfaltová barva stále je.Takže příští nanášení ochrany spodku už jsem asfaltový lak nanesl pečlivě na celý zadní díl i s přívodním potrubím (od středního dílu) a zatím to celkem funguje. Pouze to zpočátku úplně nevoní - asfaltový lak se vypaluje . A co se mi maximálně osvědčilo tak vyvrtat do posledního dílu výfuku cca 5mm díry - do nejnižšího bodu obalu. Záleží na poloze výf. tlumiče - jestliže je někam skloněn - dopředu, dozadu , stačí jedna díra, jestliže se tváří vodorovně tak tam vyvrtat raději dvě. Zejména když se jezdí na krátké vzdálenosti, tak je zadní díl doslova plný vody a to je základní příčina "úmrtnosti" výfuků. Bavím se o systému benzínového vozu, u nafty je to maličko lepší - tam to konzervují zevnitř saze. Viz naše Fiat Marea 1,9 TD r.v. 98 a výfuk původní... No a ostatní díly výfuku nemá cenu řešit (střední a kat) tam už je poměrně sucho i při krátkých ujetých vzdálenostech.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.