Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
Koupil jsem Astru a včera byl na evidenční kontrole, všechno v pořádku až na to, že v TP je zapsán katalizátor. Předchozímu majiteli se prý odešel a místo koupi nového ho uříznul a navařil jen trubku.
Samozřejmě technik na STK ho marně hledal a do protokolu zapsal, že vozidlo nevyhovuje EK. Jako chybu uvedl: chybí katalizátor.
Pošle mě s tím úřednice na magistrátu do p... Nebo nebude problém s přihlášením vozidla?
Děkuji za rady
od té doby, co jsou pod dohledem ministerstva, co jsou školeni aby kontrolovali zda je v autě namontováno to co tam patří...pokud je auto homologováno s nějakým emisním systémem, laický a neodborný zásah do emisního systému znamená porušení podmínek homologace, nositelem homolgace je výrobce, a ne Franta Novák ze Lhoty, který má rozbrušovačku a svářečku na CO, nebo autogen...úřad musí proto chránit výrobce a ne Frantu Nováka, ale ani toho, kdo auto v dobré víře koupil...od toho evidenční kontrola je...
A proč ještě pořád platí :jiný kraj ,jiný mrav.Já jsem dělal evidenčku před měsícem a víte co kontroloval technik.Typ motoru,číslo kastle,lékárničku.Nic víc,jen tyhle tři věci.Asi je to na těch technicích jak se vyspí a na co maj náladu.Bejt tam s autem nějaká kočka a já bejt technik,zkontroloval bych jí velmi,velmi důkladně.
Coze - Lekarnicku? Jaky ma tohle vztah k ev. kontrole? Typ lekarny snad v TP neni. A ten katalyzator je taky divny, to by melo byt snad kontrolovano pri mereni emisi, ne pri EK. Asi fakt blby den...
Kazdopadne bych tam nechal navarit univerzal, to by melo jit tak za 2-3 litry a bude klid i pri dalsi STK.
Tak jasně že mám v plánu ho tam dát už jen kvůli příští STK a ME, jen sem chtěl mit co nejdřív z krku to papírování.. nojono je to bordel
Je pravda,že na každém úřadě to chodí jinak.Já jsem například před třemi lety koupil Renaulta (r.v. 1984),bylo mou blbostí,že jsem si v bazaru nezkontroloval číslo na karoserii.Přijel jsem na evidenčku,tam ho technik nenašel,tak mi napsal,že NEVYHOVUJE.Šel jsem na úřad,úřednice se šla poradit s techniky a prý se dohodli,že v té době ještě ne všechna auta měla výrobní čísla a vůz mi normálně přihlásili.Po roce jsem ho prodal do jiného okresu a tam už to neprošlo.Tak nový majitel zajel na oficiální zastoupení Renaultu a tamnější technik šel přímo do zavazadlového prostoru a výrobní číslo našel zde,přesně jak mělo být,takže bylo po problému.Jen mě zarazilo,že na evidenční kontrole,za kterou jsem zaplatil 200kč a trvala 5 minut,nebyl technik schopen najít číslo,přestože tuto činnost provádí několikrát denně...
Evidenční kotrola je :kontrola silničního vozidla prováděná stanicí technické kontroly spočívající v porovnání údajů uvedených v technickém průkazu silničního vozidla a v osvědčení o registraci silničního vozidla nebo v osvědčení o technické způsobilosti vozidla, pokud se jedná o vozidlo, které nepodléhá registraci, se skutečnými údaji a stavem vozidla.
§ 2 zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích.koupil jste zřejmě bourané a následně opravované vozidlo, VIN u renaultu se nachází na několika místech...1,) v motorovím prostoru na PP podběhu na hrnci, je to tam kde je upevněna horní část PP-tlumiče...bodová nebo rytá ražba, před a za VIN-kem bývá kosočtverec - znak renaultu...2.) na dělícví stěně motorového prostotu by měl být typový-výrobí štítek s VIN, 3).v podlaze zavazadlového prostoru v prohlubni na rezervu na pravé straně - papírový štítek, černobílý, 4.)na sloupku na straně spolujezdce, štítek z materiálu fólie, černobílý...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.