Autokamera od Ježíška

Od: Datum: 13.03.16 14:42 odpovědí: 4 změna: 13.03.16 15:19

Dobrý den, Ježíšek mi přinesl autokameru, ale zjistila jsem, že vlastně nesplňuje některé mé požadavky.

Chtěla jsem ji vrátit, ale bylo mi to odmítnuto, že prý ji mohu pouze reklamovat. Mimochodem se z druhé reklamace vrátila před dvěma dny, ale závada, ač byla prokazatelná se prý neprojevila. Po telefonu mi hned řekli v servisu, co s kamerou za problém. Nejsem úplně jistá, že se mi vrátila ta moje, byla totiž pěkně uprasená, jako by se válela v hromadě prachu. Nevím teď, jak se zachovat a kam se obrátit pro radu. DASku nemám. A pak, že se nevhodný Ježíšek dá vrátit. :( Děkuji za rady.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 13.03.16 15:00
avatar

Trochu ted nechápu, napřed mluvíte o nevhodném dárku, který nesplnoval vaše požadavky, poté o reklamaci. Takže jak to tedy je? Obecně pokud byla kamera zakoupena v eshopu, tak lze vrátit bez udání důvodů do 14 dnů.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.03.16 15:18

Zdravím, ne, kamera byla zakoupena v kamenném obchodě, vzhledem k tomu, že trávím v autě několik hodin denně a v případě dopravní nehody jsem chtěla být ochráněna a ne se dohadovat, čí to byla vina, jsem si dostala. Kamera má ale vemi málo funkcí, nečitelný návod k použití a nastavení, po několika hodinách pokusů a omylů se nám stejně nepovedlo nastavit ani čas a datum a tak jsme ji chtěli vrátit. ( 29.12.)V domění, že jde o nějakou chybu jsme kameru nechali reklamovat, když se vrátila, byl tam stejně nečitelný návod, rady k nastavení žádné, jen, že byl přehraný nový software. Trávili jsme tedy dalších několik hodin neustálou snahou o nastavení základních údajů, nakonec se to zdařilo. Jenže, například, když se zaplnila celá karta, kamera se vypnula a ukončilo se nahrávání, podle informací se měla začít karta opět od začátku postupně přehrávat, ale bohužel ne. Pak už se začala postupně sama během jízdy vypínat častěji a častěji. Volala jsem servis a tam mi řekli, že je to studený spoj, abych jim ji zaslala. Vrátila se skoro po měsíci s tím, že se závada neprojevila a jako bonus ( asi) jsem v balení našla ještě jeden kryt na baterii, ( což znamená, že neopravovali jen jednu) který teď zase někomu musí chybět a jak jsem psala, vrátila se pěkně uprasená. Zítra budu mít první možnost ji opět vyzkoušet.

Datum: 13.03.16 15:07
avatar
To, že nesplňuje Tvoje požadavky není důvod k vrácení. Ten by byl, pokud by nesplňovala uváděné parametry výrobce. A nezlob se, ale chtít vracet Ježíška po čtvrt roce je trošku naivní, nemyslíš? Nepíšeš ani důvod reklamace, tak není moc co radit.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.03.16 15:19

Bylo by fajn, aspoň, kdyby dělala to, co bylo napsané, že dělat má.

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.