Nejste přihlášen/a.
Golf 4 bola a je stále legenda.Ber však v úvahu vek auta.V tvojom veku som jazdil na Felicii Combi-vtedy mala 8 rokov tie autá boli ešte docela šik-povedzme dnes na úrovni Fabie 2 a ja vo svojich 22 rokoch som bol docela rád za také auto ale nie o to som chcel .Ocenil som vnútorný priestor,kedže to auto zvládalo hravo dovolenky vo dvoch a neskôr som s ním prerobil a zariadil náš 2-izbový byt.Čaro priestoru som ocenil aj v čase keď sa postupne naša rodina rozrástla aj keď už s iným Combi autom.Iné ako Combi som ani nechcel a neuvažoval.Stal som sa závislým na Combi-už som s ním postavil a zariadil dom a stále je účelné a užitočné a pritom do koča aj do voza.A ani netvrdím že to u teba bude takto ale skús sa nad tým zamyslieť.Nebudeš musieť uvažovať nad výmenou v prípade že sa okolnosti zmenia.K tomu zvyšku len toľko-motorizácia 1,4 aj 1,6 je v poriadku..ak ostaneš pri tom golfe...ostatné sa tu už velakrát rozoberalo.Vstupná investícia-rozdiel combi vs.hatchback je minimálna.V mojom prípade už pozerám po S-maxe lebo naše presuny na dovolenku sú vždy tak trochu komické a naložení sme až po strop.
Za mne taky Focus. za tyhle peníze MK1, koupit za 30k a 30 si nechat na údržbu.. Určitě benzín 1,6 nebo 1,8 1,8 lepší ale ve městě víc žere. 1,6 často žere olej. Problém s korozí, už je docela problém najít bez koroze - prahy, spodky dveří. Většina má přes 200tkm. Ale dobrý kus se ještě dá najít.
Focus je podvozkově špička, prostorný, nadčasový. 1,6 na dvojku jede 90 = dá se zažít i pocit sportovní jízdy.
U Golfa se platí za jméno, za 60 to je stará plečka. A VW zas takový zázrak není...
Zajimave. Golf IV vyroba 97-03, Focus 1 vyroba 98-04. Golf je stara plecka a zas takovy zazrak to neni, focus sama superlativa, "jen" ma problem s korozi.
Ze by nakonec focus zas takovy zazrak taky nebyl?
P.S.: Nejsem zaryty priznivce VW a odpurce Fordu, jen to Vase srovnani, proc je jedno auto dobre a druhe ne, ponekud pokulhava...
Moje první auto bylo VW Corrado VR6. V osmnácti letech jsem byl z těch 180 koní úplně hotovej... Nikdy na něj nezapomenu, vydrželo se mnou krásný čtyři roky.
Zdravím, asi takto, Golfa mají všichni mlaďoši a podle toho berte v úvahu, že skoro všechno co bude v bazaru, bude zralé, když ne na šrot, tak na GO opravu všeho. U prvního auta na výkon nehleďte(mladých pilotů je dost), ale zase pokud budete jezdit mimo město, tak ne nějaké městské vozítko. Výkonovým stropem to vidím na 74 kW/100 k a objemem kvůli pojistce tak do max 2.0.
Mně řízení příliš nešlo, takže jsem se snažil v bazaru najít ideálně stejnej typ, na jakým jsem se učil jezdit, což byl Pollo. To na mě bylo moc drahý a prodavač v ackach mi doporučil starýho Passata za nějakých 45k. Moc jsem tomu nevěřil (všichni známe pověst tohodle bazaru) a doma si to progooglil, ale nakonec jsem to vzal - a překvapivě super volba, na naučení se řídit ideál.
Pokud se jedná o první auto tak bych asi doporučoval felicii jak už ostatní zde psali... za prvé se dobře vyjezdíte a za druhé sice máte stálý příjem na údržbu ale opravdu chcete dávat tolik peněz na údržbu? ... ty díly od felicie jsou docela drahé
Já bych v takovém věku šel do dvojkovýho punta 1.2 8V - spotřeba nízká, náhradní díly taky a za 60k se dá sehnat slušnej kus, což bude u golfu težší.
jj. Za 60 se dá sehnat ne slušnej, ale kus ve výborném stavu.
Ale když "chce golfa" tak na Punto nejspíš řekne "fuj Fiat to nechci ani omylem" tak jsem to nenavrhoval. Focus je "společensky vhodnější", ale už není snadné najít kus který není shnilý...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.