Nejste přihlášen/a.
Ani nevim jak, ale podarilo se mi najet na obrubnik a prorazil jsem u auta pneumatiku. Na boku je asi 1,5cm prasklina. Pujde to opravit, nebo je to na vymenu pneu? Hlinikovy rafek je jen lehce odreny na hrane, jinak prasklina nebo vetsi poskozeni neni videt. Je mozne, ze by i pres to mohl byt rafek nejak zavazne poskozen? Jel jsem max 50km/h
Proč se tedy prodávají záplaty, pokud se by se podobné poškození nedaly opravovat? V servisu rozsah posoudí a případně za cca 200Kč zalepí, poskytnou na záplatu i záruku. Sám s takovou "boulí"už několik let jezdím. Přece bych nevyhodil téměř novou pneu jen kvůli kosmetické vadě.
Někde jsou zodpovědní a někde ne.Někde Vám do bezdušáku nedají ani duši pže je to nebezpečné,někde zalepí i dvoucentimetrový průraz pneu z boku!
Záplaty jsou na běhoun. Bok je neopravitelný, resp. může kdykoliv selhat, obvykle v rychlosti někde na dálnici... Šetřit pár peněz za novou gumu není zrovna chytré.. Kromě bouračky pak i problém s pojišťovnou - defekt, viník nehody, hele záplata na bočnici (podobně duše v bezdušovce) a máte problém...
Pokud opravované kola nechceš, tak je neměj, nikdo ti je nenutí. Ale prosím nepiš, že nejdou a nesmí se lepit, když se to běžně dělá. Připomíná mi to protektorovaná pneu. Jsou lidé, kteří je jako nebezpečná striktně odmítají, taky říkají, že ve vyšších rychlostech můžou selhat, přesto na nich spousta lidí jezdí a jsou spokojení. A o nehodách zaviněných protektory se nedají najít žádné informace.
Pokud budeš jezdit na uzavřeným okruhu, tak si jezdi na čem chceš. Ale pokud mezi lidma v normálním provozu, tak to už neni jen tvoje věc a měl bys dodržovat základní věci ohledně bezpečnosti. Boční průraz nelepit ale zahodit je jedna z nich. Bouraček je víc než dost, a defekt pneu je jedna z častých příčin bouraček na dálnici. Ani ne tak že se vybouráš hned kvůli defektu, ale zastavíš na krajnici a někdo do tebe napálí (což je sice jeho chyba, ale bez defektu by tam to auto nestálo).
Svlíknutých protektorů jsem viděl dost. Na auto bych si to dal leda na ježdění kolem komína...
defekt pneu je jedna z častých příčin bouraček na dálnici
Muzete sem dat nejaky zdroj teto Vasi statistiky ci tvrzeni? Dekuji.
Stačí sledovat zprávy typu" borec mění kolo, kamion ho sejme" Za poslední rok hned několik... Prvotní příčina je ten defekt.
Pneu, pamatuji dobu, kdy jsem jezdil na "olačkách", tři pneu sebou. Podkládané latami z duší. Některé průrazy se kdysik opravovaly. Dejte tam duši. lze-li, ale kdyby to bylo vidět tak to u policie nemůže projít. Nebo to jednou praskne.
Co je zvláštního na proražení pneu, postačí si ohmatat boky pneu, jejich sílu!
Božíčku, jak zde někdo může vědět, v jakém stavu je váš ráfek? To je dotaz. Dejte ho na rentgen.
Boční díra = výměna pneu - mám několik zkušeností... např. viz. foto
S diskusí níže o nehodách... pokud člověk není , pak píchlá pneumatika není příčinou nehody. Nedávno jsem se bavil s instruktorem u PČR, prý testovali různé jízdy a defekty na cvičišti. Od prostřelené pneu propíchlé, po vybuchlou. Vše dokáže pozorný řidič zvládnout a bezpečně zastavit.
Ale když má v ruce mobil, ve druhé cigárko... nebo když se lekne a místo držení volantu si zakryje rukama oči... pak není jiná možnost než nehoda.
Hezký klíče
Tohle je pořád spíš běhoun a jsou to dvě malé dírky = tohle ještě opravit jde bezpečně...
Testy defektů - tak ono pokud to čekáš a umíš aspoň trochu řídit tak to zvládneš. Ovšem nečekaně je jiný kafe a když se to přihodí v zatáčce tak kontrolu nad autem ztratí i profík. V zatáčce zadní kolo = hodiny, přední kolo = jedeš rovně ven.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.