BMW 320d e46

Od: Datum: 20.02.16 13:00 odpovědí: 13 změna: 29.02.16 18:37
Zdravím vás páni.
Mám 320d e46 r.v.2000
Kúpil som ho v dobrom stave, čo sa motoru týka, ani nezadymilo tichý super. Potom sa však moja pracovná a tým i finančná situácia zhoršila (nie ze by bola vtedy super, kupoval som 15rocne auto) a nejak sa z toho vyhrabavam doteraz. - toľko k vysvetlenie a sa mohlo auto dostať do tohoto stavu.
Teraz k poruche.
Na aute som presťahoval s olejom 10tisic km #-o ukamenujte ma, proste som nemal prachy. V tom čase začalo auto pri startovani a pri vyšších otáčkach, ale len mierne. Potom som dal vymeniť olej. Auto stále dymi na bielo. Niekoľko mesiacov jazdim, potom začalo mierne, naozaj máličko pistat turbo, po mesiaci trochu viac ze keď ste da za počúvali už to bolo počuť aj z kabíny.
A potom, jedného dňa som naštartoval a rachot ako prasa z priestoru motoru šli podivné zvuky. Nie som si úplne istý ale 80ku20 ze tie zvuky bolo počuť, aj keď menej, stále, nie len pri vyšších otáčkach. A asi na druhý deň začalo dymit jak prasa, výkon nikde...to ukazuje na turbo lenže jeden mechanik mi povedal ze keby je to turbo dymi na čierno a toto bol biely dym. Mizla mi voda, odkedy začalo auto mierne dymit už dávno. Olej nemožné a teraz som sa bol pozrieť a aj po veľkom dyme je olejů stále dost.
No a hoďte ešte ďalšie kamene...pretoze sa mi 2x vypila baterka a raz došla nafta v zahraničí...a nemal som inú možnosť len to roztiahnuť #-o niekto mi povedal ze to môžu byť rozvody. Niekto mi vravel ze keď mi mizne voda...to keď ešte auto normálne išlo len dymilo malinko tak ze tesnenie pod hlavou...
A posledná vec, ja viem, že to musím niekam zaviezt nech sa mi na to pozrú. Píšem len ci nemáte tušenie kde je zrada a aby som lam predstavu koľko tam nechám za opravu.
Dakujem

Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 20.02.16 13:08

Staré dýzly nekupovat. Jen ty úplně hodně staré. To je varování pro příště

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.02.16 14:51
avatar

Hod to do servisu.

Priprav si aspon 10k , diesel jeste BMW , to proste bude neco stat. Je to stara kraksna , ktera se proste pokazila.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jezevec
Datum: 20.02.16 15:43

Ten bílý dým a úbytek vody je způsobený prasklým těsněním pod hlavou válců. Rozvody budou taky v pr**** na 80%, možná i hlava (ta se dá ale občas svařit nebo sehnat použitá). Cena opravy představuje plus minus i s prací 20 - 25.000,- . Takže hodit ze skály a šetřit na jiný...

Ohodnoceno: 1x
 
Od: harley
Datum: 20.02.16 16:22

je jasné že je v háji těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava , u těchto baw to dělá , + další ti řeknou v servisu , od klávesnice to fakt poznat nejde .

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.02.16 18:48
avatar
Pekna cena , kdyz si vzpomenu , ze jsem mel prasklou hlavu na fabce , takze svarovani , rovnani hlavy , nove tesneni a prace. A dal jsem za to 5tisic tak pohodicka.
Ale bawo je jina cenova kategorie , bohuzel.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: jezevec
Datum: 20.02.16 18:56

Tak víš co... ne vždycky to jde svařit a srovnat. A s ohledem na to, že na tohle auto stojí jen samotný těsnění kolem 1500, hlava (samozřejmě starší) ca. 10 - 12 tisíc, rozvodová sada řekněme kolem 5 tisíc, tak jsi na dvaceti jenom za materiál...

Ohodnoceno: 1x
 
Od: brrabuzz
Datum: 20.02.16 21:30

Písal som v odpovedi novú otazku ale nejak to nezobrazuje alebo čo. tak ešte raz a v skratke.

Mám to odstavené v ČR a najbližší servis mi povedal už davnejšie 400kč/hod práce...tak ma zaujíma koľko hodín to može trvať zistit poruchu...dúfam že aj 10h a roztrhne ma...

Datum: 20.02.16 21:37
avatar

Staré auto ... prostě se začne postupně srát .. u levnějších značek je výhodou že ikdyž u starého auta potřeba opravovat stoupá tak náhrádní díly jelikož jsou staré šli dolů a třeba rozvody udělá kdejaký servis za litřík, bohužel BMW je dražší auto, tak se počítá s tím že kdo si jej mohl dovolit, může si dovolit i dražší servis, takže díly tolik na ceně neklesají ale samozřejmě potřeba oprav stoupá .. takže ikdyž jde o starý krám, můžou být náklady na servis srovnatelné s novým vozem.

turbo do tohodle modelu stojí kolem 30tis, těsnění hlavy, rozvody .. tak 15tis ... samozřejmě + práce.

Cena tohoto modelu v bazaru kolem 50tis Kč ..

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.02.16 11:28

Sežene jiný motor za pár tisíc. Tyhle dvoulitry jsou sračky. Kdyby koupil třílitr...Koupit jakékoliv starší auto s dýzlem jsou jen problémy, ono i nový taky. E46 je ale poslední slušné bawo. Hezké kusy, samozřejmě benzin jsou třeba za 200kKč. Jezdím s bawama 18? let a vůbec to není tak strašné. Díly se dají sehnat levně, do servisu BMW jen v nejvyšší nouzi. Ovšem umět skoro vše sám, mít dílnu, svého mechanika. Je to koniček, tyhle starý bava, až úchylka) Ale bez znalostí koupit něco a nemít vyjmenované je velký risk. To měl koupit konzumní škodu..

Ohodnoceno: 0x
 
Od: toxxx
Datum: 29.02.16 06:14

Jo bavoráky když to jede tak to stojí za to ale jak se to začne srat tak to hned vyhodit,měl jsem 2x e36 1x e46 1xe39 pak vw fiata audi c5 a6 passata b5 a volvo s80,a všechno jsou to šroty bavorák když jede tak komfort a požitek je uplně jinde baví mě se otom hádat třeba s majitely vw i když e39 byla 98 rok tak s nakym superbem 2005 se to v komfortu rovnat nedá celkově je tam znát že to auto stálo 1,5 kule to nevyrovnaj auta za 700 000 po přesednutí do stejně starýho fiata nebo passat b5 jeto šok jak prase ale zas ten passat mě stojí prd a je fakt že tlačit e39 mě nebaví ty auta jsou strašně složitý mají hodně problémů s elektrikou a myslím si že to bmw má zákonitě tak 1 500 000 km v žíle určitě passat jen kolem 700 000 a otom toje bmw ano ale tak max 2006

Ohodnoceno: 1x
 
Od: toxxx
Datum: 29.02.16 06:16

Jinak e39 v top stavu je mnohem lepší a nesrovnatelně pohodlnější auto než golf 2015

Ohodnoceno: 0x
 
Od: toxxx
Datum: 29.02.16 07:37

toje nějaký divný e46 320d v dobrom stave je kolem 100k a nemáš 5 kol na olej?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.02.16 18:37

E39 v top stavu je lepší, než všechny neprémiové značky i nové. Mám 540iA a super. A zas tak složité oproti všem novým autům není. Prostě je ještě mechanicky postaveno solidně. Navíc jak píše kolega přede mnou, ten rozdíl cca milion se musí projevit. Nefunguje mi pouze čidlo teploty sedačky řidiče, takže topí moc. Až bude chuť, spravím. Jinak ze všech elektropitominek, a že jich tam je, fungují po 17ti letech všechny. E46 už katovali.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.