Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer rádci,
dnes večer jsem sedl do své Felicie 1.3 MPI a zhrozil jsem se, co vyváděla viz. odkaz na video na YouTube
Když jsem pustil topení naplno, zapl vyhřívání zadního skla a rádio, tak se to "sklidnilo". Nicméně, nevíte, co by to mohlo být? Napadl mě regulátor. Jaký máte názor vy?
no vypadá to fakt na ten regulátor, bacha při vyšších otáčkách na žárovky a celkově jestli tam je nějaký "citlivější" spotřebič. Mně to kdysi udělala ještě Škodovka (s mechanickým regulátorem), při otáčkách bylo palubní napětí 16V, tak jsem na dojetí zapnul co se dalo, abych to trochu srazil a snažil se to nevytáčet. Po výměně regulátoru OK.
základem je měření,voltmetr napoj na baterii a měř napětí na volnoběh a při mírným zvyšování otáček jak pude napětí nad 15V je třeba alternátor vyndat a nechat odborně opravit on to nemusí bejt jen regulátor
jinak s otáčkama motoru opatrně pokud to přebíjí můžeš si v autě odpálit jak elektroniku tak může dojít i ke zničení baterie
Ono to je trochu složitější. Můj alternátor 70A nedobíjel. Koupil jsem tedy jiný alternátor, tento je 55A. Mám ho na autě asi 300 km. Měl by údajně být 6k km po repasi. Když jsem měřil kolik dobíjí, bylo tam 13.8V. Ted zrovna multimeter nemám k dispozici. K alternátoru jsem dostal regulátor, který měl přepájené uhlíky. Ten starý použít nemůžu, protože měl poškozen jeden uhlík.
Jestli ještě můžu doplnit, když jsem šáhl na ten alternátor (jízda byla 7km) tak byl hodně teplej, že se na něm nedala udržet skoro ruka.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.